Stel uw vraag Tender selectie advies 

Telefonische Bereikbaarheid

Quality Support, klantervaring meten en analyseren

Bezoek website

Quality Support: specialist in meten en verbeteren van bereikbaarheid en klantervaring

Klantcontact is topsport

Hoe ervaart uw klant de kwaliteit van uw dienstverlening? Quality Support onderzoekt het graag en helpt u met verbeteren. Klantcontact is topsport. Uw medewerkers moeten continue een excellente kwaliteit leveren.

Hoort u bij de top?

U kunt de kwaliteit van uw klantcontact eenvoudig in kaart laten brengen. Meten is weten. Quality Support ondersteunt uw organisatie bij het meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Dienstenpakket van Quality Support:

Telefonische bereikbaarheid in kaart brengen

Hoe is uw telefonische bereikbaarheid? Wenst u inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling? Meet de telefonische effectiviteit door mystery calling.

Bekijk meer

Training, Coaching, Assessments en Business Games

Door het inzetten en integreren van business games in opleidingsprogramma's worden de leerdoelen bereikt en wordt leren weer leuk en interactief.

Bekijk meer

Inzicht in uw klantcontact door Kwaliteit Analyses

Krijg inzicht in uw klantcontacten op het betreffende kanaal van uw organisatie door objectief onderzoek.

Bekijk meer

Nieuws van Quality Support

Telefonische bereikbaarheid 2018 in Nederland

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen en onderzoeken naar de telefonische bereikbaarheid van organisaties.

Bekijk meer

Kwaliteit e-mails 2018 in Nederland

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. Zo ook in 2017. Slechts 1 op de 5 e-mails heeft volledig correct taalgebruik en 'echt contact maken' met de klant is zwaar onderbelicht.

Bekijk meer

Kwaliteit telefoongesprekken 2018

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen, zo ook op het kanaal Telefonie. De cijfers zijn gebaseerd op circa 5.000 telefoongesprekken uit 2018.

Bekijk meer

Hoe monitor je de kwaliteit van klantcontact?

Veel medewerkers scoren een 8 voor hun klantcontacten. Met de cijfers van de resultaten van servicegesprekken in gedachte kan dit niet waar zijn. Is de oorzaak tunnelvisie? En hoe voorkom je dit?

Bekijk meer

Waarom de telefonische bereikbaarheid meten?

Het belang van telefonische bereikbaarheid is afhankelijk van het doel dat je wilt bereiken. Start met bepalen of de bereikbaarheid nu acceptabel is. Hoe je daarna een verbeterplan opstelt lees je hier.

Bekijk meer

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *