Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontact optimaliseren

Meten, analyseren en verbeteren van klantcontacten

Bezoek website

Quality Support: specialist in meten en verbeteren van bereikbaarheid en klantervaring

Klantcontact is topsport

Hoe ervaart uw klant de kwaliteit van uw dienstverlening? Quality Support onderzoekt het graag en helpt u met verbeteren. Klantcontact is topsport. Uw medewerkers moeten continue een excellente kwaliteit leveren.

Hoort u bij de top?

U kunt de kwaliteit van uw klantcontact eenvoudig in kaart laten brengen. Meten is weten. Quality Support ondersteunt uw organisatie bij het meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Dienstenpakket van Quality Support:

Telefoon Kwaliteit Analyse volgens NEN 8878

Hoe is uw telefonische bereikbaarheid? Wenst u inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling? Meet de telefonische effectiviteit door mystery calling.

Bekijk meer

Business games, het nieuwe leren

Door het inzetten en integreren van business games in opleidingsprogramma's worden de leerdoelen bereikt en wordt leren weer leuk en interactief.

Bekijk meer

Mystery shopper onderzoek in klantcontact

Hoe functioneert uw contact center? Biedt uw organisatie gelijkwaardige kwaliteit over alle klantcontactkanalen? Onze mystery shoppers doen objectief onderzoek.

Bekijk meer

Nieuws van Quality Support

Kwaliteit telefoongesprekken 2017

Er moet nog een flinke slag gemaakt worden in telefonische gesprekskwaliteit. Empathie, interesse en betrokkenheid worden slechts in 49% van de gevallen getoond. Hoe het beter kan lees je hier.

Bekijk meer

Kwaliteit e-mails 2017 in Nederland

Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. Zo ook in 2017. Slechts 1 op de 5 e-mails heeft volledig correct taalgebruik en 'echt contact maken' met de klant is zwaar onderbelicht.

Bekijk meer

Hoe slechte gespreksvaardigheden de kwaliteit van het antwoord beinvloeden

Er is een duidelijke relatie tussen de kwaliteit van de gespreksvaardigheden en de juistheid van het gegeven antwoord. Vanuit onze onderzoeken hebben wij hiervoor overtuigend bewijs.

Bekijk meer

E-mailers erg ontevreden over de reactie van organisaties

Op basis van ruim 320 e-mail onderzoeken (profit en non profit) heeft Quality Support vastgesteld dat het slecht gesteld is met het (juist) beantwoorden van via e-mail gestelde vragen.

Bekijk meer

Veel omzetverlies door slechte telefonische bereikbaarheid

Uit bereikbaarheidsonderzoek blijkt het bedrijfsleven tonnen omzet mis te lopen door onbereikbaarheid of slecht ontwikkeld commercieel gedrag van de medewerkers aan de telefoon.

Bekijk meer

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *