Quality Support: specialist in meten en verbeteren van bereikbaarheid en klantervaring
Klantcontact is topsport
Hoe ervaart uw klant de kwaliteit van uw dienstverlening? Quality Support onderzoekt het graag en helpt u met verbeteren. Klantcontact is topsport. Uw medewerkers moeten continue een excellente kwaliteit leveren.
Hoort u bij de top?
U kunt de kwaliteit van uw klantcontact eenvoudig in kaart laten brengen. Meten is weten. Quality Support ondersteunt uw organisatie bij het meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.
Dienstenpakket van Quality Support:
Telefonische bereikbaarheid in kaart brengen
Hoe is uw telefonische bereikbaarheid? Wenst u inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling? Meet de telefonische effectiviteit door mystery calling.
Bekijk meerTraining, Coaching, Assessments en Business Games
Door het inzetten en integreren van business games in opleidingsprogramma's worden de leerdoelen bereikt en wordt leren weer leuk en interactief.
Bekijk meerInzicht in uw klantcontact door Kwaliteit Analyses
Krijg inzicht in uw klantcontacten op het betreffende kanaal van uw organisatie door objectief onderzoek.
Bekijk meerNieuws van Quality Support
QM-tool
Quality Support heeft een QM-tool ontwikkeld, waarin u uw medewerkers kunt monitoren. De tool is eenvoudig bruikbaar voor alle klantcontactkanalen.
Bekijk meerWat is E-learning?
Bij e-learning leer je online. Op ieder moment van de dag en op iedere plek kun je inloggen en aan de slag gaan.
Bekijk meerBelangrijke technieken in je stemgebruik aan de telefoon
Zet je stem bij telefoongesprekken zo goed mogelijk in, zodat deze werkt als krachtig middel. Hoe je dat doet? Quality Support zet een aantal tips op een rij.
Bekijk meerKwaliteit e-mails 2019 in Nederland
Quality Support meet jaarlijks de kwaliteit van het klantcontact. We meten op alle kanalen, zo ook op het kanaal e-mail.
Bekijk meerBreng het klantcontact van jouw team naar een hoger niveau
Als teamleider wil je de klantcontacten van jouw team graag naar een hoger niveau brengen. Onze QM-tool helpt jou om je coaching beter op orde te hebben.
Bekijk meerDirect contact
Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.
Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.