Stel uw vraag Tender selectie advies 

Dé autoriteit in opleiding en training

School for Customer Management

Bezoek website

Post HBO en MBA opleidingen voor klantcontact

School for Customer Management: meer dan 500 bedrijven succesvol opgeleid

De School for Customer Management is de enige specialistische business school in Nederland op het gebied van marketing, sales en klantenservice. Elk college levert praktische tips en trucs op die je direct kan toepassen in je werkomgeving. De School for Customer Management biedt opleidingen en trainingen op het gebied van klantrelaties en klantmanagement:

Erkend opleider

Alle trainingen en opleidingen zijn geaccrediteerd door het ministerie van onderwijs. Erkende opleidingen geven recht op officiële diploma’s. Met de School for Customer Management kies je dus voor zekerheid en transparantie.

Klantcontact is een vak

Steffi Waslander, opleidingsadviseur bij de School for Customer Management: ‘Klantcontact is echt een vak. In een vak moet je je blijven ontwikkelen. Daarnaast zien we dat de klant centraal stellen een van de grote thema’s is in het bedrijfsleven. Als je dat als bedrijf goed wilt invullen moet je je opleidingen daar ook op inrichten. Het is dé manier om je te onderscheiden van de concurrentie.’

Gemiddeld rendement van € 100.000

De School for Customer Management eist een minimaal rendement van € 10.000 van de studenten om te kunnen slagen. Op deze manier wordt de investering door de student direct terugverdiend. In werkelijkheid ligt het gemiddeld behaalde rendement voor de organisatie op € 100.000. Het feitelijke resultaat voor je organisatie is een voorwaarde om af te kunnen studeren aan de erkende Post-HBO en Executive MBA opleidingen.

Kennis kan direct in geld worden omgezet door meer efficiëntie

Marco van Damme, oud-student

Kennishuis

Coníche, Philipse Business School en School for Customer Management vormen samen hét kennishuis voor klantcontact. Een goede klantervaring is voor organisaties van essentieel belang. Maar wat is precies een goede klantervaring? En op welke manier ga je daarmee aan de slag binnen je organisatie? Dit leer je tijdens onze opleidingen. Maak jouw keuze tussen de verschillende opleidingen makkelijk met de opleidingsgids.

Download de opleidingsgids

De opleidingen van School for Customer Management

Post HBO Multichannel Contactcenter Management

Tijdens deze opleiding leer je om multichannel klantcontact vanuit de basis goed in te regelen. En op welke manier je je kan onderscheiden binnen klantcontact.

Bekijk meer

Post HBO Customer Experience Management

Klanttevredenheid, contactreductie, kanaalsturing: het komt bij elkaar in het customer experience vakgebied. Implementeer CX in korte tijd met meetbaar succes. 

Bekijk meer

Executive MBA opleiding

Kanaal onafhankelijk moeten klanten dezelfde ervaring beleven. Met de Executive MBA van de School for Customer Management kan je dit verwezenlijken. 

Bekijk meer

Direct contact

School for Customer Management is met meer dan 10 jaar ervaring in opleiding en training dé opleider van Nederland in Customer Management. Meer weten? Bel 088 - 012 22 22 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan School for Customer Management

Aanhef *