Stel uw vraag Tender selectie advies 

Post HBO Customer Experience Management

Maak klantbeleving meetbaar én inzichtelijk

Klanttevredenheid, contactreductie, kanaalsturing: het komt allemaal bij elkaar in het customer experience vakgebied. Met de opleiding Post HBO Customer Experience Management leer je hoe je de directie exact kunt vertellen waar ze die 100.000 euro het beste in kunnen investeren om de klanttevredenheid te verhogen. En hoeveel kostenreductie er mogelijk is, door vanuit de klant naar je eigen dienstverlening te kijken en voor klant en organisatie ongewenste contacten te voorkomen. Kortom: customer experience is keihard meetbaar in klanttevredenheid en kosten. 

Studenten geven deze opleiding gemiddeld een 8,9

Aan het eind van deze opleiding ben je in staat om customer experience in je organisatie in een korte tijd met meetbaar succes te implementeren.

De opeleiding bestaat uit 3 modules, die ook afzonderlijk van elkaar te volgen zijn:

  • Customer Experience Management
  • Quality Management for All
  • Financials for non Financials

Erkenning

Deze opleiding is geregistreerd bij CPION, het Centrum voor Post Initieel Onderwijs in Nederland én geaccrediteerd door het PEEAC, Pan European Assessment Accreditation Committee, van FEDMA, de Federation of European Dialogue Marketing Associations. 

Locatie: De Poort 42, Houten
Instroom: Bekijk de agenda voor startdatums
Duur: 15 dagen
Omvang: 2 wekelijks | 13.30 – 21.30 uur | incl. avondeten 
Niveau: EQF-niveau 6+, Post HBO 
Toelating: Minimaal HBO-werk- en denkniveau
Prijs: € 4.800 + € 450 examengeld (ex btw)

Download brochure Post HBO CEM

Steek je kop niet in het zand

Whitepaper: Alleen struisvogels duiken voor Quality Monitoring

De ervaring die een klant heeft met een bedrijf is van grote invloed op het succes van een organisatie. Organisaties focussen zich dan ook veelal op de klanttevredenheid, maar blind varen op de uitkomst van een klanttevredenheidsonderzoek is een valkuil. Tevreden klanten zijn namelijk niet  altijd trouwe klanten. Circa 60% van de klanten die switcht, is  toch echt tevreden over zijn leverancier. Organisaties  moeten hun aandacht vestigen op de interne kwaliteitsprocessen. Dat kan met Quality monitoring. 

Download de whitepaper

Direct contact

Bouthoorn Tele-Training verzorgt sinds 1995 interactieve en effectieve telefoon- en e-mailtrainingen.

Meer weten?
Bel 0297 - 264 489 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Bouthoorn Tele-Training

Aanhef *