Stel uw vraag Tender selectie advies 

Executive MBA opleiding

Vanuit klantmanagement perspectief naar optimalisatie van de klantervaring kijken

Word een klantstrateeg

Kanaal- of touchpoint onafhankelijk moeten klanten dezelfde ervaring beleven. School for Customer Management leidt mensen op om deze ambitie binnen elke organisatie te kunnen verwezelijken met de opleiding Executive MBA.

Ik heb nu innovatieve ideeën over klantenservice en -processen

Lilian Grummel, oud-student

Organisaties die willen groeien en voortdurend succesvol willen inspelen op externe veranderingen, zouden een Chief Customer Officer moeten aanstellen. Dat stelt researchbureau Forrester. Deze nieuwe klantstrateeg kijkt vanuit een klantmanagement perspectief naar optimalisatie van de klantervaring. Dat is wat je leert tijdens deze Executive MBA opleiding.

Docenten hebben ruime ervaring met klantinteractie

De School for Customer Management brengt nationale- en internationale kennis op het gebied van Customer Management bij elkaar. De topdocenten werken bij toonaangevende bedrijven binnen hun werkveld. 

Waardevolle opleiding op het gebied van customer care

Marijke Kolen, oud-student

Erkende graad

De opleiding Executive MBA is geaccrediteerd door de NVAO  en door PEEAC. Afgestudeerden van deze opleiding mogen momenteel de internationaal erkende graad Master of Arts (MA) voeren. Wijziging naar internationale graad Master of Business Administration (MBA) is in behandeling en wordt in januari 2018 verwacht.

De totale Executive MBA opleiding bestaat uit 7 modules die ook los van elkaar te volgen zijn:

Locatie: De Poort 42, Houten 
Duur: 2 jaar 
Omvang: 2-wekelijks | donderdag | 13.30 – 21.30 uur | incl. avondeten 
Instroom: 3 keer per jaar: januari, april en september 
Niveau: 66 EC (European Creditpoints) verdeeld over twee jaar. NLQF/EQF-niveau 7 
Toelating: Minimaal HBO bachelor diploma of slagen voor de toelatingstoets op dit niveau. Een intake maakt deel uit van de toelatingsprocedure.
Prijs: € 36.090,- (ex btw en examenkosten) 

Download MBA brochure

Studiereizen

Een facultatieve studiereis biedt deelnemers ruimschoots de mogelijkheid kennis te maken met de internationale beroepspraktijk en zich internationaal te oriënteren in het Customer Management vakgebied. Tot dusver zijn er studiereizen georganiseerd naar Schotland, Turkije, Zuid Afrika, India, Engeland, de Verenigde Staten, Maleisië en Singapore. 

Tijdens de studiereis ga je op zoek naar inspiratie omtrent best practices op het gebied van:

  • Het organiseren van customer management
  • Voice of the Customer Programs
  • Managing Companies
  • Veranderingen

Direct contact

School for Customer Management is met meer dan 10 jaar ervaring in opleiding en training dé opleider van Nederland in Customer Management. Meer weten? Bel 088 - 012 22 22 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan School for Customer Management

Aanhef *