Stel uw vraag Tender selectie advies 

Post HBO Multichannel Contactcenter Management

Optimaliseer toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact

Na het volgen van deze unieke registeropleiding Post HBO Multichannel Contactcenter Management weet je wat erbij komt kijken om multichannel klantcontact vanuit de basis goed in te regelen. En op welke manier je je kan onderscheiden binnen klantcontact.

De opleiding bestaat uit 3 modules:

  • Contact center management
  • Quality
  • Finance

De opleiding bestaat uit 15 collegedagen waarin je interactief aan de slag gaat met trends, strategie en operatie binnen een contact center. Daarnaast schrijf je een concreet verbeterplan voor je eigen organisatie. De onderwerpen die tijdens de opleiding uitgebreid worden behandeld:

  • Hoe zorg je dat toegankelijkheid en kwaliteit van klantcontact wordt geoptimaliseerd?
  • Hoe zorgt je dat het contactcenter een strategische bijdrage levert aan het succes van de organisatie?

Klantcontact beoefenen is topsport, niet in de laatste plaats omdat de klant veeleisend is. De klant verwacht, welk kanaal hij of zij ook kiest, een optimale klantbeleving. Informatie over alle kanalen heen dient altijd up-to-date en eenduidig te zijn.

De klantcontactmanager van morgen kent de trends voor de komende tijd, weet als geen ander welke klantcontactstrategie daarbij past, kent de samenhang tussen de meest belangrijke KPI’s en laat zich ondersteunen door software, waardoor hij efficiënt met zijn tijd omgaat.

Klantcontact beoefenen is topsport

Erkenning

Wanneer je de hele opleiding Multichannel Contactcenter Management volgt en de eindopdracht succesvol verdedigt, mag je de bijbehorende titel (RCM) achter je naam voeren. Deze opleiding is geregistreerd bij CPION, het Centrum voor Post Initieel Onderwijs in Nederland én geaccrediteerd door het PEEAC, Pan European Assessment Accreditation Committee, van FEDMA, de Federation of European Dialogue Marketing Associations. 

Locatie: De Poort 42, Houten
Instroom: Bekijk de agenda voor startdatums
Duur: 15 dagen (ook per mudule te volgen)
Omvang: 2 wekelijks | 13.30 – 21.30 uur | incl. diner
Niveau: EQF-niveau 6+, Post HBO 
Toelating: Minimaal HBO-werk- en denkniveau
Prijs: € 5.250,- (ex btw en vakliteratuur)

Download brocure Post HBO MCCM

Multichannel Contactcenter Management

Direct contact

School for Customer Management is met meer dan 10 jaar ervaring in opleiding en training dé opleider van Nederland in Customer Management. Meer weten? Bel 088 - 012 22 22 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan School for Customer Management

Aanhef *