Customer service center Sitel
Wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management
Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management met een nadrukkelijke positie in de Nederlandse markt. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit en het behouden en laten groeien van hun klantenbestand. Met onze customer service center oplossingsmodellen dienen wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote dedicated teams en projecten. Elke partner verdient tenslotte maatwerk.
Elke partner verdient maatwerk
Met 350 gepassioneerde medewerkers leveren we al meer dan 30 jaar diensten voor onze trouwe partners vanuit de 2 customer expierence centers in Eindhoven en Almelo. We doen dit alles met een mensgerichte aanpak en een sterk innovatief karakter. Wij vormen partnerships met onze klanten om doeltreffend te profiteren van de explosieve, digitale transformatie in onze branche. De klant van vandaag is tenslotte een andere dan die van 10 jaar geleden.
Wij zitten klaar om u te helpen
Meer weten over de customer experience oplossingen van Sitel? Neem contact met ons op via onderstaande formulier. Of blijf op de hoogte van het laatste nieuws en interessante blogs.
Nieuws van Sitel
Sitel Group over Customer Experience in Healthcare
Hoe levert het tonen van emoties de juiste klanten op? Sitel Group is een gerenommeerde, wereldwijde aanbieder voor het management van Customer Experience.
Bekijk meerSitel Group is leider in de CCO PEAK Matrix™
Sitel Group is benoemt als leider van Contact Center Outsourcing (CCO) – Service Provider Landscape PEAK Matrix™ Assessment 2018 door Everest Group
Bekijk meerHoe millennials ontwikkelingen in de reisbranche domineren
Een digitaal georiënteerde generatie drukt nu haar stempel op ontwikkelingen in de reisbranche: de millennials. Maak de koppeling maakt tussen zoeken en boeken.
Bekijk meerVan pasjes naar appjes: de klantenbinding van de toekomst
Door digital transformation veranderen loyaliteitsprogramma's. Klantenbinding via klantenpasjes verdwijnt en de smartphone verschijnt. Zo ga je van klantenbinding naar actief klantcontact.
Bekijk meerDirect contact
Meer weten over de customer experience oplossingen van Sitel?
Tormentil 1
5684 PK Best
040 - 291 7000