Stel uw vraag Tender selectie advies 

Maatwerk customer service

Sitel

Bezoek website

Customer service center Sitel

Wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management

Sitel is een wereldwijde outsourcing partner voor customer experience management met een nadrukkelijke positie in de Nederlandse markt. Wij helpen bekende en minder bekende merken met het vergroten van hun merkloyaliteit en het behouden en laten groeien van hun klantenbestand. Met onze customer service center oplossingsmodellen dienen wij zowel kleine (overflow) oplossingen als grote dedicated teams en projecten. Elke partner verdient tenslotte maatwerk.

Elke partner verdient maatwerk

Met 350 gepassioneerde medewerkers leveren we al meer dan 30 jaar diensten voor onze trouwe partners vanuit de 2 customer expierence centers in Eindhoven en Almelo. We doen dit alles met een mensgerichte aanpak en een sterk innovatief karakter. Wij vormen partnerships met onze klanten om doeltreffend te profiteren van de explosieve, digitale transformatie in onze branche. De klant van vandaag is tenslotte een andere dan die van 10 jaar geleden.

Wij zitten klaar om u te helpen

Meer weten over de customer experience oplossingen van Sitel? Neem contact met ons op via onderstaande formulier. Of blijf op de hoogte van het laatste nieuws en interessante blogs.

Blogs uit de branche 

Nieuws van Sitel

Sitel Group over Customer Experience in Healthcare

Hoe levert het tonen van emoties de juiste klanten op? Sitel Group is een gerenommeerde, wereldwijde aanbieder voor het management van Customer Experience. 

Bekijk meer

Sitel Group is leider in de CCO PEAK Matrix™

Sitel Group is benoemt als leider van Contact Center Outsourcing (CCO) – Service Provider Landscape PEAK Matrix™ Assessment 2018 door Everest Group

Bekijk meer

Hoe millennials ontwikkelingen in de reisbranche domineren

Een digitaal georiënteerde generatie drukt nu haar stempel op ontwikkelingen in de reisbranche: de millennials. Maak de koppeling maakt tussen zoeken en boeken. 

Bekijk meer

Van pasjes naar appjes: de klantenbinding van de toekomst

Door digital transformation veranderen loyaliteitsprogramma's. Klantenbinding via klantenpasjes verdwijnt en de smartphone verschijnt. Zo ga je van klantenbinding naar actief klantcontact. 

Bekijk meer

Direct contact

Meer weten over de customer experience oplossingen van Sitel? 

Tormentil 1
5684 PK Best
040 - 291 7000  

Bezoek onze website

Vraag het aan Sitel

Aanhef *