Stel uw vraag Tender selectie advies 

Alarmcentrale diensten van S.O.S. International Amsterdam

24/7 hulp aan gestrande reizigers bij ziekte, een ongeval of autopech

SOS International biedt al meer dan 30 jaar wereldwijd 24/7 hulp aan gestrande reizigers bij ziekte, een ongeval of autopech. Het maakt niet uit in welke situatie ze zitten of wat de vraag is. We helpen altijd, binnen de voorwaarden van de opdrachtgever. Denken snel, zoeken de slimste oplossing en voeren die uit. Maar we gaan verder. Als we merken dat de voorwaarden niet klantgericht zijn, dan adviseren we de opdrachtgever hierover. We zijn resultaatgericht en proactief naar zowel klant als opdrachtgever.

Onze medewerkers kunnen zich als geen ander inleven in de situatie van een klant die hulp nodig heeft. Als iemand belt luisteren we eerst goed en stellen de beller gerust. Gedurende het hulpverleningsproces houden we de klant persoonlijk op de hoogte. Zo zouden we zelf ook geholpen willen worden. Dat geldt ook bij vragen van opdrachtgevers, toeleveranciers én collega's.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *