Stel uw vraag Tender selectie advies 

Voor marketing, sales en klantenservice

SuperOffice, alles in één CRM-software

Bezoek website

CRM software voor klantenservices

Verzoeken bijhouden en beantwoorden via meerdere kanalen

Zorg voor een glimlach op het gezicht van jouw klanten door ze de aandacht te geven die ze verdienen. De krachtige functionaliteit van SuperOffice helpt je om verzoeken bij te houden en te beantwoorden zodra ze binnenkomen. Dit kan via meerdere kanalen zoals telefonisch, per e-mail, webformulier of via sociale media.

Ticket management - Doelgericht communiceren

SuperOffice stroomlijnt de afhandeling van klantenservice tickets. Elke ticket krijgt automatisch een uniek volgnummer toegewezen, waardoor je de hele communicatiestroom met betrekking tot dat ticket kunt volgen. Als je zoekt op nummer, klantnaam, status, periode of categorie, heb je direct de informatie die je nodig hebt.

Bekijk video

Automatisch toewijzen en escaleren; de snelste weg naar het juist antwoord

Wijs binnengekomen tickets automatisch toe aan de juiste categorie en medewerker, door meerdere filters voor mailboxen of trefwoorden in te stellen. Als een ticket niet binnen de deadline beantwoord is, stuurt het systeem automatisch een herinnering.

Weten hoe SuperOffice Service werkt?

Meld je aan voor een webinar

Vraag een Free Trial aan

Deze klanten gebruiken SuperOffice Service

Luxaflex

160.000 tickets per jaar. Managen van klachten en serviceverzoeken van consumenten via dealers.

Bekijk video

Youfone

Een gemiddelde klantwaardering van 8.0. De meest gewaardeerde telecom organisatie van Nederland.

Lees meer

HG

Contactformulieren in 4 talen. Vlekkeloze klantenservice met SuperOffice Customer Service.

Lees meer

Nieuws van SuperOffice

Vijf dashboards waarmee verkopers hun omzet verhogen

Verkoopdashboards zijn een uitstekend hulpmiddel om op een drukke werkdag de regie te houden over al je openstaande verkopen. Bekijk ze hier. 

Bekijk meer

Tien manieren om je pipeline te beheren

In ieder bedrijf speelt de pipeline een belangrijke rol. Wij geven je tien bewezen methoden om je pipeline te beheren. Bekijk ze hier.

Bekijk meer

7 redenen waarom jouw bedrijf toe is aan een nieuw CRM systeem

Niemand houdt van verandering en bij CRM staat er veel op het spel. Wat doe je liever: de uitdaging aangaan en overstappen naar een betere CRM oplossing of verder gaan met het 'oude' systeem?

Bekijk meer

Whitepaper De CRM Buyer's Guide

CRM stimuleert verkoop en verhoogt  klanttevredenheid. Maar hoe gaat u ermee aan de slag? In de white-paper het proces in eenvoudige stappen.

Bekijk meer

8 manieren om het beste CRM systeem te kiezen

Er is geen twijfel mogelijk: een goed CRM-systeem is onmisbaar voor elk groeiend bedrijf. Lees hoe je het juiste CRM systeem kiest voor jouw bedrijf.

Bekijk meer

Verkoopproces: Een roadmap naar betere verkoopprestaties

10 redenen waarom verkopers over moeten stappen op een gestandaardiseerd verkoopproces. Klaar voor de efficiëntieslag? Probeer het SuperOffice CMS voor verkopers gratis uit!

Bekijk meer

GDPR & verkoop: Nieuwe klanten zonder overtreden van de wet

Vraag hier een gratis demo aan van de nieuwe GDPR-functies in SuperOffice CRM. Hiermee kun je vastleggen waarom je gegevens opslaat en hoe je communiceert met klanten.

Bekijk meer

Download: Tips voor B2B e-mailmarketing

SuperOffice onderzocht de e-mailmarketingcampagnes van 1.000 B2B bedrijven. Bekijk de resultaten en download ultieme e-mailmarketing tips.

Bekijk meer

Wat betekent GDPR voor uw klantgegevens?

Download hier de gratis en gebruiksvriendelijke checklist persoonsgegevens. Hiermee brengt u klantgegevens in kaart en legt u vast waarom u de gegevens opslaat.

Bekijk meer

5 Best Practices tips voor betere omnichannel klantenservice

De manier waarop bedrijven met klantenservice omgaan, is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd. Lees hier de 5 Best Practices tips voor betere omnichannel klantenservice.

Bekijk meer

Direct contact

Onze klanten verhogen hun omzet met 16% SuperOffice kan ook jou helpen om te groeien. Weten hoe SuperOffice werkt?
Bel 040 - 402 15 00 of stuur een e-mail.

Vraag een free trial aan

Bezoek onze website

Vraag het aan SuperOffice

Aanhef *