Stel uw vraag Tender selectie advies 

Seminar Optimaliseer en Verleuk je klantcontact

Wat kunnen we leren van de resultaten van het Klantenservice Benchmarkrapport?

Wat kunnen we leren van de resultaten van het Klantenservice Benchmarkrapport? Welke software tools kun je inzetten om een betere klantencontact ervaring te bieden? Leer van de succes story van Luxaflex. De afsluitende presentatie 'verleuken' van Feike Cats staat garant voor veel energie, enthousiasme, humor en bereidheid tot verandering! Aan de (verleuker)slag!

We presenteren de uitkomsten van het Klantenservice Benchmarkrapport. Op basis van de tips in het rapport nemen we je mee in de mogelijkheden die SuperOffice Service biedt. Ed van den Hout vertelt hoe Luxaflex jaarlijks 160.00 klantcontact verzoeken verwerkt. Feike Cats laat aan de hand van praktijkcases zien dat Leuker leidt tot Beter!

Datum: Donderdag 8 maart
Locatie: SuperOffice Benelux, Emmasingel 29.41, 5611 AZ  Eindhoven
Tijd:

  • 13:30 - 14:15 uur - Resultaten Klantenservice Benchmarkrapport, presentatie SuperOffice Service door Joost van den Bogert - Senior Sales Consultant - SuperOffice
  • 14:15 - 14:30 uur - Hoe beheers je 160.000 klantcontact verzoeken per jaar? Door
  • Ed van den Hout - Manager Customer Service - Luxaflex 
  • 14:45 - 15:30 uur Leuker leidt tot beter! Door Feike Cats - Houden van klanten

Aanmelden voor deze seminar

Direct contact

Onze klanten verhogen hun omzet met 16% SuperOffice kan ook jou helpen om te groeien. Weten hoe SuperOffice werkt?
Bel 040 - 402 15 00 of stuur een e-mail.

Vraag een free trial aan

Bezoek onze website

Vraag het aan SuperOffice

Aanhef *