Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontact optimaliseren

Meten, analyseren en verbeteren van klantcontacten

Bekijk meer

Telefonische bereikbaarheid in kaart brengen

De kwaliteit van uw telefonisch visitekaartje

Quality Support brengt de telefonische bereikbaarheid van uw organisatie in kaart. Via mystery shopping wordt uw organisatie telefonisch benaderd tijdens een afgesproken periode.  Hiermee brengen wij objectief meetbaar in kaart hoe het gesteld is met de telefonische bereikbaarheid binnen uw organisatie. Het onderzoek wordt uitgevoerd conform de NEN-norm 8878. Meten is weten!

Hoe is het gesteld met uw telefonische bereikbaarheid? Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van?

Doe de test en check of een onderzoek naar uw telefonische bereikbaarheid zinvol is. Hoewel het niet eenvoudig is om in het algemeen standaardregels aan te geven over wanneer het zinvol en nuttig is om een telefoononderzoek uit te laten voeren, zijn er een aantal geregeld terugkerende redenen te noemen.

Doe de online test

Ik wil graag advies

Direct contact

Meten en verbeteren van de kwaliteit van uw klantcontacten.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *