079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Klantcontact optimaliseren

Quality Support, klantervaring meten en analyseren

Bekijk meer

Telefoon Kwaliteit Analyse volgens NEN 8878

De kwaliteit van uw telefonisch visitekaartje

Optimale bereikbaarheid bewerkstelligt een optimale communicatie met uw klanten en prospects. Hierdoor wordt het ook mogelijk om de spontaan aandienende salesleads maximaal te benutten. Want let wel; 70 - 80% van alle eerste contacten met prospects komen via de telefoon tot stand (bron: KPN Telecom). Daarnaast optimaliseert u uw professionele imago en de organisatie straalt een klantgerichte en dienstvaardige houding uit. Hoe is het gesteld met uw telefonische bereikbaarheid? Klopt het beeld wat u er zelf van heeft? En niet de minst belangrijke vraag, wat vinden uw klanten er eigenlijk van?

Doe de online test

Inzicht in de kwaliteit van uw telefoonafhandeling

Gelukkig is het telefoongebruik en dus ook het omgaan met bellers objectief meetbaar in kaart te brengen door onze mystery call onderzoeken. De dienst Telefoon Kwaliteit Analyse (bereikbaarheidsonderzoek) is door Quality Support zelf ontwikkeld en is sinds 1992 op de Nederlandse markt. Vanuit ons specialisme veroverden wij al snel een leidende rol op dit gebied in Nederland. Quality Support is vaak een bekende naam bij bedrijven die het belang onderkennen van een goede opvang en verwerking van zowel binnenkomende als van interne telefoongesprekken. Uw telefoongebruik wordt vertaald naar marketing, dienstvaardigheid en klantgerichtheid. Telefonische effectiviteit en efficiency wordt op basis van mystery calling objectief gemeten.

Klantcontacten zijn de momenten van de waarheid.

Zo wordt de performance van uw organisatie feilloos in kaart gebracht. U geeft immers vele honderden keren per dag telefonisch uw visitekaartje af. Klantcontacten zijn de momenten van de waarheid.

Nieuwsgierig?

Vraag nadere informatie aan of vul het onderzoeksadvies aanvraagformulier in en laat uw eigen telefoonkwaliteit analyseren.

Telefoononderzoek aanvragen

Direct contact

Meten en verbeteren van de (telefonische) bereikbaarheid volgens NEN 8878.

Meer weten?
Bel 085 - 890 0 390 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Quality Support BV

Aanhef *