Stel uw vraag Tender selectie advies 

Snel, eenvoudig en persoonlijk

Verint, expert in klantenservice software

Bezoek website

Klantenservice software van Verint

Software oplossingen voor sneller, eenvoudiger en persoonlijker klantcontact

Het aantal communicatiekanalen is explosief toegenomen. Kunt u met al die kanalen omgaan? Zijn de ervaringen van uw gebruikers consistent en van uitstekend niveau in alle kanalen? Consumenten kunnen met één klik naar de concurrentie gaan. Hoe is uw klantbetrokkenheid vergeleken met uw concurrenten? En wat doet u om de service sneller, eenvoudiger en persoonlijker te maken?

Wat doet u om de service snel, eenvoudig en persoonlijk te maken?

Verint Customer Engagement Optimization geeft u inzichten waarmee u beter bent uitgerust voor het leveren van consistente, contextuele en gepersonaliseerde ervaringen die meetellen, ongeacht de kanalen die klanten gebruiken om informatie en hulp te vinden. Ons complete platform voor optimalisatie van klantbetrokkenheid bestaat onder andere uit bewezen, uniforme oplossingen voor:

Klantenanalyse

De oplossingen van Verint Customer Analytics helpen organisaties bij het vastleggen van interacties, feedback en trajecten van de klant in meerdere kanalen.

Bekijk meer

Complete klantenservice ervaring over meerdere kanalen

Verint Engagement Management biedt oplossingen om een complete klantenservice-ervaring voor meerdere kanalen te creëren.

Bekijk meer

Het optimaal inzetten van (klantcontact) personeel

Verbeter de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers en klanten terwijl tegelijkertijd de kosten om de service te leveren omlaag worden gebracht.

Bekijk meer

 

Optimaliseer uw service met de klantcontact oplossingen van Verint!

Verint klantenservice software verbindt elk kanaal en zorgt voor een complete, consistente en contextuele klantervaring: elke keer wanneer klanten u benaderen. Wij nodigen u graag uit voor een vrijblijvende demonstratie van onze klantenservice software. Bel direct 020 - 799 19 00 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag een demo aan

Nieuws van Verint

Live webinar When Digital Becomes Human

Steven Van Belleghem neemt u mee op reis naar de digitale toekomst, en vertelt ondertussen over verschillende manieren om uw digitale en menselijke strategie te transformeren.

Meld u direct aan

Tips voor betere online klantenservice

Om je Web Self-Service kanaal succesvol te maken, geeft Verint enkele nuttige tips.

Bekijk meer

Een nieuw klantcontactsysteem voor Energiewacht

Bij een klein bedrijf zijn de vragen van de klant nog wel te behappen. Maar Energiewacht groeide en groeide. Tijd om het klantcontact verder te optimaliseren.

Bekijk meer

Direct contact

Verint klantenservice-software verbindt elk kanaal en zorgt voor een complete, consistente en contextuele klantervaring: elke keer wanneer klanten u benaderen.

Meer weten?
Bel 020 - 799 19 00 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Verint

Aanhef *