ViPcom: Cloud Contact Center en Unified Communications oplossingen
Verhoog uw flexibiliteit, verlaag kosten en verbeter klantinteractie
ViPcom is de specialist in de markt voor (Cloud) Contact Center en Unified Communications oplossingen en helpt u de verschillende processen, kanalen en systemen zoals telefonie, email, FAQ's maar ook sociale media te integreren. ViPcom ontwerpt, implementeert en beheert communicatie systemen voor een betrouwbare dienstverlening.
De Cloud van ViPcom bied eindeloze mogelijkheden
Het ViPcom CCaaS.nu platform is de meest geavanceerde, betrouwbare, schaalbare en veilige omnichannel cloud-oplossing die beschikbaar is. Met geïntegreerde toepassingen als voice, mobiliteit, whatsapp, presence messaging, contact center, rapportages en conferencing maakt communicatie gemakkelijk, ongeacht locatie en apparaat.
Wij ondersteunen:
- Mobiele smartphones
- Tablets
- Softphones
- Computers
Ingebouwde intelligentie
Een krachtige analytics tool legt de gegevens tussen de applicaties het bedrijf vast en geeft het management inzicht.
Flexibele webservices API's
Onze webservices zijn gebaseerd op standaarden die gemakkelijk integreren met belangrijke zakelijke toepassingen die veel bedrijven al gebruiken, zoals CRM en ERP.
De oplossingen van ViPcom
Cloud Contact Center oplossingen
ViPcom biedt contact center software uit de cloud waarmee u aan klantwensen kunt voldoen. Deze oplossingen kunnen ook de bestaande klantcontact omgeving vervangen.
Lees verder...Klantenbinding en agent motivatie door Quality Monitoring en WFM
Met Avaya Workforce Optimization verenigt u alle relevante gegevens van uw contactcenter, backoffice en de bredere onderneming onder één geïntegreerd platform.
Lees verder...Omnichannel contact center oplossingen
ViPcom heeft een krachtige oplossing om voice, e-mail en messaging contacten uniform te routeren. De agent interface is geoptimaliseerd voor elke vorm van contact.
Lees verder...Meer over ViPcom
Download: Whitepaper Digitale Transformatie
Kan uw bedrijf ook wel wat hulp gebruiken bij digitale transformatie of bent u nieuwsgierig naar de laatste ontwikkelingen op dit gebied? Download dan de whitepaper.
Bekijk meerTeleopti en ViPcom werken samen voor WFM oplossingen
Teleopti werkt samen met ViPcom zodat u uw klanten een perfecte klantervaring kunt bieden terwijl medewerkers efficiënter kunnen plannen en u ze meer kunt betrekken.
Bekijk meerViPcom krijgt Business Partner Award van Avaya
ViPcom heeft onlangs de Business Partner Award van Avaya gekregen. Avaya wil hiermee erkenning geven aan de innovatieve prestaties van haar zakelijke partner.
Bekijk meerDirect contact
ViPcom is dé specialist in de contact center markt voor klantcontact oplossingen en het optimaliseren van bereikbaarheid. Wilt u ook profiteren van de oplossingen van ViPcom? Neem dan contact op:
Bel 088 487 2666 of stuur een e-mail.