Stel uw vraag Tender selectie advies 

ViPcom krijgt Business Partner Award van Avaya

Samen met zakelijke partners wordt nieuwe golf van digitale transformatie ingezet

ViPcom heeft onlangs de Business Partner Award van Avaya gekregen. Avaya wil hiermee erkenning geven aan de innovatieve prestaties van haar zakelijke partner. 

Van links naar rechts: Maarten Visser (Avaya), Allard van Bachum (ViPcom), Ronald Hoeijenbos (Avaya), Wim van Tol (ViPcom), Fadi Moubarak (Avaya) en Steve Joyner (Avaya).

Dienstverlening naar volgend niveau

ViPcom, één van de Contact Center specialisten van Avaya, heeft bij een grote zorgdienstverlener ervoor gezorgd dat de dienstverlening aan klanten naar een volgend niveau werd getild, in lijn met de ambities van de klant. Tevens was ViPcom in het afgelopen jaar verantwoordelijk voor een van de grootste Avaya IP-Office installaties. 

Allard van Bachum van ViPcom: "We zijn trots op deze erkenning, omdat het aangeeft dat we op de juiste weg zijn om Avaya’s meerwaarde voor Contact Centers in hun customer engagement proces bij mooie bedrijven in Nederland te kunnen bewijzen."

Digitale transformatie

De prijs is uitgereikt op een partnerevenement, als onderdeel van de Avaya Edge World Tour. Avaya heeft zich de afgelopen jaren succcesvol kunnen transformeren van een hardware bedrijf naar een software en dienstverlenend bedrijf. Momenteel zet Avaya in op het versnellen van haar cloudinspanningen en investeert zij verder in technologieën als Artificial Intelligence en Internet of Things.

Ronald Hoeijenbos van Avaya benadrukte tijdens de uitreiking het belang van haar partners: “Samenwerking is echt het belangrijkste ingrediënt om succes te boeken in deze digitale transformatie. Het ecosysteem waarin onze partners met elkaar samenwerken en nieuwste technologieën combineren laat zien dat we met elkaar in staat zijn om antwoord te geven op de vraagstukken van onze klanten. We zijn dan ook heel blij dat we op zulke specialistische partners kunnen bouwen."

ViPcom automatiseert klantcontact

ViPcom automatiseert het klantcontact van middelgrote en grote organisaties door software te implementeren voor een consistente klantbeleving over de verschillende kanalen zoals email, chat, sociale media en spraak. Tevens optimaliseren wij deze omgevingen voor een betere klantervaring (Customer Journey) en hogere klanttevredenheid (Customer Satisfaction) met slimme oplossingen voor WFM, Quality Monitoring en selfservice. ViPcom levert deze oplossingen in cloud, hybride en on-premise omgevingen. Voor meer informatie ga naar www.vipcom.nl

Direct contact

ViPcom is dé specialist in de contact center markt voor klantcontact oplossingen en het optimaliseren van bereikbaarheid. Wilt u ook profiteren van de oplossingen van ViPcom? Neem dan contact op:

Bel 088 487 2666 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

 

Vraag het aan VIPcom

Aanhef *