Stel uw vraag Tender selectie advies 

ViPcom seminar: Blijf bij met de klant van de toekomst

Van applicaties naar apps voor customer experience

ViPcom houdt op 27 september het seminar ‘blijf bij met de klant van de toekomst’ van 9.00 tot 13.00 uur in The Upperdeck, Naarderbos. Hier leert u hoe u met uw organisatie relevant en aantrekkelijk voor uw klanten en medewerkers blijft. Onderwerpen die aan bod komen:

  • Strategieën voor migraties naar de cloud
  • Van applicaties naar apps voor CX
  • Medewerker en agent empowerment

Inschrijven

ViPcom automatiseert klantcontact

ViPcom automatiseert het klantcontact van middelgrote en grote organisaties door software te implementeren voor een consistente klantbeleving over de verschillende kanalen zoals email, chat, sociale media en spraak. Tevens optimaliseren wij deze omgevingen voor een betere klantervaring (Customer Journey) en hogere klanttevredenheid (Customer Satisfaction) met slimme oplossingen voor WFM, Quality Monitoring en selfservice. ViPcom levert deze oplossingen in cloud, hybride en on-premise omgevingen. Voor meer informatie ga naar www.vipcom.nl

Direct contact

ViPcom is dé specialist in de contact center markt voor klantcontact oplossingen en het optimaliseren van bereikbaarheid. Wilt u ook profiteren van de oplossingen van ViPcom? Neem dan contact op:

Bel 088 487 2666 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

 

Vraag het aan VIPcom

Aanhef *