Stel je vraag Tender selectie advies 

6.12 Telefoonservice Amsterdam

Klantcontact optimaliseren met de juiste ‘tone of voice’

6.12 Telefoonservice is dienstverlener in telefonische bereikbaarheid. Met als doel klantcontacten te optimaliseren. We doen dat in het gehele spectrum van een organisatie: van prospect tot en met vaste klant. Professioneel, zakelijk, betrokken. Altijd met de juiste ‘tone of voice’.

De belangrijkste voorwaarde voor goed contact met uw klanten is een goede telefonische bereikbaarheid. Maar het is niet altijd mogelijk om ieder telefoongesprek aan te nemen. 6.12 Telefoonservice kan u erbij helpen om toch altijd bereikbaar te zijn. Wanneer u de telefoon naar ons doorschakelt, nemen de telefonistes van 6.12 Telefoonservice op met uw eigen bedrijfsnaam. Altijd vriendelijk en professioneel, en altijd volgens uw instructies. De telefonistes nemen een bericht aan of verbinden door naar de juiste medewerker binnen uw organisatie, afhankelijk van uw wensen. Zo hoeft u geen telefoontje meer te missen.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *