079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Uw klantenservice uitbesteden? Het juiste inbound contact center vinden is cruciaal.

De klant is koning. En als u besluit om uw klantenservice (gedeeltelijk) te gaan uitbesteden dan is de selectie van het juiste contact center cruciaal. Telefoon, e-mail, chat, SMS, social media? Natuurlijk kan elk respecterend contact center vandaag de dag al uw klantcontact professioneel afhandelen. Maar begrijpen ze uw business ook? Daarom vindt u op Klantgemak een overzicht van de beste inbound callcenters in Nederland. Wel zo makkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

24/7 Multichannel contact center

Ascensos

Inbound en outbound klantcontact

Call-IT International B.V.

Telefoonservice

Call Care Nederland B.V.

Voor optimaal klantcontact

ContactCare B.V.

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Fullservice callcenter

Proactive Contact Support B.V.

Hét telemarketingbureau in Haarlem

SalesQ

Klantcontact & telefoonservice

SpangenbergGroep

Klantcontact met Wft-vergunning

SWJ Resultancy

Multichannel contactcenter

Teleperformance Nederland

Inbound en outbound klantcontact

Transcom

Callcenter met Wft vergunning

Yourcontact

Het beste inbound callcenter voor uw klantenservice vinden?

Aan welk inbound callcenter kunt u op basis van uw selectiecriteria de klantenservice het beste uitbesteden? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 079 - 343 66 61. Wij helpen u graag.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Bel 079 - 343 66 61

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *