079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Callcenter training & coaching

Benut het maximale potentieel van uw callcenter medewerkers. Van agent tot supervisor. Van manager tot directeur. Iedereen die zijn vaardigheden blijft trainen wordt beter. Beter samenwerken. Beter communiceren. Beter verkopen. Betere klantenservice. En wie getraind wordt om beter te coachen creëert draagvlak voor verandering. Verandering die zorgt dat de klant van vandaag zich ook in de toekomst gehoord blijft voelen.

Dé autoriteit in opleiding en training

School for Customer Management

Business training & coaching

Ace! Management Partners

Callcenter uitzendbureau

CallSupport B.V.

All-round opleidingsinstituut

C.C. Academy B.V.

Ervaar het DOOR-praktijktrainen

DOOR Training & Coaching

Callcenter training & opleiding

Effecta Learning

Callcenter training

Interselling Interim B.V.

Callcenter training & coaching

Klanten Contact Academie

Callcenter training & opleiding

Tele'Train Talent B.V.

Callcenter training & coaching

Telemarkt Trainingen B.V.

De klant is koning.

Heeft u vragen waar u callcenter en klantcontact talenten kunt vinden? Of hoe u uw klantcontact team nog verder kunt ontwikkelen en motiveren? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 079 - 343 66 61. Wij helpen u graag.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Bel 079 - 343 66 61

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *