Klantcontact Trainingen van EFFA
Al meer dan 25 jaar een betrouwbaar bureau voor omnichannel communicatietrainingen
Bij Effa leert u ‘EFFectief Anders communiceren’ in directe klantcontacten. Omnichannel. En in het omgaan met uw collega’s, leidinggevenden en andere relaties. De Effa trainers werken landelijk, op verschillende training- en coachinglocaties. Heeft u een communicatieve uitdaging? Effa biedt hiervoor een betaalbare aanpak op maat.
Overzicht van trainingen en workshops
De Effa Methode® bestaat uit 20% theorie en 80% praktijk
Kies de Effa werkwijze: groepstraining met een individueel vervolg op de werkplek. Uit onderzoek blijkt dat u van training een verdubbeld resultaat mag verwachten als er een herhalingsmoment is, en een verdrievoudigd resultaat als er een individueel element in zit. De Effa Methode® combineert deze 3 factoren tot een optimaal trainingsresultaat.
Effa staat voor EFFectief Anders communiceren
De Effa klantenkring is groot en trouw
Deelnemers aan onze trainingen en coachingstrajecten zijn vaak positief verrast en enthousiast over de trainingen van Effa. KLM is bijvoorbeeld al meer dan 2 decennia lang klant van Effa!
Meer weten?
Bent u op zoek naar een betrouwbaar bureau dat uw mensen doeltreffend en ‘duurzaam’ traint en coacht? Bel 035 - 695 41 07 of stuur een e-mail.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!