Stel je vraag Tender selectie advies 

Adverteren op Klantgemak

Online campagnes & leadgeneratie, alleen voor de "best in class"

Wat heeft u te bieden?

Uw verhaal, uw passie, uw proposities; daarmee positioneren wij uw bedrijf volledig op Klantgemak. De mogelijkheden zijn simpel, het resultaat doeltreffend: Wij genereren interactie en leads!

Meer informatie?

Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met Stephanie van Nellestijn via 085 - 1301669 of stuur een e-mail.

Download hier de tarievenkaart

Wat klanten over ons zeggen:

"Een positie op Klantgemak is ondersteunend aan ons totale promotiebeleid. Het is belangrijk dat je vindbaar bent via internet. Via Klantgemak gaat dat veel sneller dan via je eigen site. Sommige klanten zoeken een bevestiging dat je een betrouwbare partij bent. Met Klantgemak bewijs je dat. We werken natuurlijk ook aan de vindbaarheid van onze eigen website. Onze positie op Klantgemak versterkt dat alleen maar. We vragen nieuwe klanten altijd hoe ze bij ons terecht zijn gekomen. Dat antwoord is steeds vaker ‘via internet’ sinds we op Klantgemak staan."

David Essink, directeur Cumula

 

"Alle partijen die er toe doen staan op Klantgemak, dus wij mogen daar niet ontbreken. Klantgemak is heel proactief. Zo attendeerden zij ons erop dat een filmpje op onze pagina niet meer werkte. Dat filmpje was weggehaald op Youtube zonder dat we ons realiseerden dat er op Klantgemak nog een link stond. Per ongeluk werd later door Klantgemak het verkeerde vervangende filmpje geplaatst. Dat is, terwijl ik nog aan de telefoon zat, direct aangepast. Zo snel worden dat soort dingen opgelost."

Ger Koedam, Klantcontact consultant Pegamento

 

"Klantgemak is een platform waarmee we een deel van onze potentiële klanten kunnen bereiken. De website richt zich onder andere op content met betrekking tot klantcontact en customer experience. Jabra sluit daar goed op aan met haar headset portfolio. Onze pagina op Klantgemak heeft ons voldoende exposure opgeleverd. We zijn in september 2017 live gegaan met deze pagina. Met het inrichten ervan werd snel geschakeld. De korte lijnen van Klantgemak richting relaties werken prettig."

Martijn Voogt, marketing manager Benelux Jabra

 

"Wij staan op Klantgemak om nieuwe opdrachtgevers te werven. We worden dankzij dit portaal goed gevonden. Regelmatig zoeken mensen via Google op callcenters die AFM gecertificeerd zijn. Of ze zoeken op callcenters binnen de financiële dienstverlening. Dan komen ze via Klantgemak bij ons terecht. Twee keer per jaar halen we via Klantgemak een hele grote vis binnen. Dat levert ons meer dan genoeg op. Ik ben daarom zeer tevreden over Klantgemak. Ze krijgen van mij een dikke 9. Dat cijfer is puur gebaseerd op de winst die ik eruit haal."

Nico Hulstein, directeur-eigenaar Contact Planet International

 

"ContactCare wil graag zichtbaar zijn voor organisaties die op zoek zijn naar een professionele klantenservice. Klantgemak is een mooi platform om deze zichtbaarheid te vergroten. Bovendien leveren de leads van Klantgemak regelmatig nieuwe klanten op. Deze waardevolle leads sluiten goed aan bij het profiel van ons bedrijf. Ze zijn van grote waarde voor ContactCare. Dankzij deze leads zijn er al mooie samenwerkingen ontstaan. De brochures die op onze pagina op Klantgemak staan worden regelmatig gedownload en bezoekers vragen via de externe banner vaak rechtstreeks een quickscan aan."

Bwerani Alvares, marketing manager ContactCare

 

"Klantgemak is het beste platform om zo veel mogelijk publiciteit te genereren rondom Codelogic. We willen online gevonden worden. Omdat Klantgemak alle callcenters in kaart heeft zijn zij een interessante partij. Via het portaal hebben wij exposure voor ons merk. Hoe vaker wij gevonden worden, hoe makkelijker we new business genereren. We zien dat we meer klanten krijgen en dat is ongetwijfeld gekoppeld aan onze positionering op Klantgemak."

Daniel Cools, Chief Commercial Officer Codelogic Benelux

 

"Mtel staat al jaren op Klantgemak. Niet alleen voor leadgeneratie en het binnenhalen van klanten, maar ook voor zichtbaarheid. Klantgemak is een kennisportaal waar onze doelgroep zich bevindt. Niet zo lang geleden hebben we via deze site een hele grote klant binnengehaald. Voor het geld dat dit oplevert kunnen we makkelijk tien jaar adverteren. De dienstverlening is ook heel prettig. Er wordt maandelijks actief contact gezocht om te vragen wat ze voor ons kunnen betekenen. De vernieuwde site ziet er ook heel mooi uit. Ik denk dat onze potentiële klanten er graag op surfen en dat ze makkelijk kunnen vinden wat ze zoeken."

Mark Boermans, Marketing Manager Evolve IP

 

"Als je de cijfers van het aantal bezoekers en het klikgedrag bekijkt is Klantgemak een site waar je niet mag ontbreken als softwareleverancier of andere aanbieder binnen de contactcenterbranche. Awareness in de markt creëren en gevonden worden op internet  zijn daarbij de belangrijkste doelen. Schakelen gaat heel snel. Als ik input stuur krijg ik vlot feedback. Dat werkt uitermate prettig."

Judith de Jong, medewerker marketing Frontline

 

"We willen met onze dienstverlening beter vindbaar zijn. Daarom staan we op Klantgemak. Daar vloeien ook naamsbekendheid en leads voor onze trainingen uit voort. Wat ik prettig vind is dat Klantgemak altijd blijft bellen. Ook als ik niet opneem, omdat het dan net even niet uitkomt. Het is handig dat ik achter de broek word gezeten. Dat heb ik soms nodig. Het belangrijkste is misschien nog wel hun kennis van zaken. Over doorverwijzingen en optimalisatie van onze bekendheid online."

Christiaan Pothoven, directeur EarlyBridge

 

"Ieder jaar levert Klantgemak me meer op. Het tweede jaar kreeg ik twee leads. Daar haalde ik één concrete opdracht aan over. Nu haal ik zeker twee opdrachten per jaar uit Klantgemak. Daarmee heb ik mijn investering er makkelijk uit. De communicatie naar de klant en naar mij verloopt altijd heel goed. De klant weet dat je belt. Daar ben ik blij om. Dan heb je meteen een goede ingang. Je kunt bij een aanvraag via Klantgemak een offerte naar de potentiële klant sturen. Zelf neem ik liever telefonisch contact op. Zo haal ik het maximale uit mijn positie bij Klantgemak."

Jannie Bouthoorn, eigenaar/trainer, Bouthoorn Tele-Training  

 

"Ik geloof eigenlijk helemaal niet in reclame en marketing. In Klantgemak geloof ik wel. Om een voorbeeld te noemen. Adverteren is vaak duur en in Google Analytics vind je wat betreft leads niet alles wat je nodig hebt. Google Analytics is een wetenschap van iets wat heel simpel zou moeten zijn. Klant en product: breng ze bij elkaar. Dát doet Klantgemak voor ons en daarom staan we erbij. Klantgemak heeft bovendien veel verkeer. Dat is de meerwaarde van deze website. Het is aan mij om die waarde om te zetten in conversie."

Johan Bennink, algemeen directeur Calway Nederland

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *