Actueel in klantcontact
ITCall en Permento bundelen krachten om contactcenterscripts efficiënter te automatiseren
Lees meer over hoe ITCall en Permento samen contactcenters transformeren met innovatieve oplossingen voor efficiëntere scripts, snellere onboarding en een betere werkomgeving.
Lees verder...Large Language Models (LLM); de toekomst van klantcontact
Dit is alles wat je moet weten.
Lees verder...Wanneer schakel je een callcenter in?
Een callcenter inschakelen, wanneer doe je dat nou? Bekijk hier 15 werkzaamheden waarvoor je een callcenter kunt inschakelen.
Lees verder...Het verschil tussen inbound en outbound callcenter
Ontdek het verschil tussen inbound en outbound contactcenters en hoe elk type de klantcommunicatie binnen jouw bedrijf kan optimaliseren met de beste contactcenters.
Lees verder...Verhoog je klanttevredenheid met foutloos Nederlands
Communiceren zonder (spel)fouten voor tevreden klanten en een sterk imago.
Lees verder...Content Guru voegt verbeterde functies toe aan storm® voor inclusieve gebruikerservaringen
Het storm-platform wordt het eerste Contact Center as a Service (CCaaS)-platform dat voldoet aan de WCAG 2.2-criteria.
Lees verder...Waarom is Omnichannel Klantcontact zo belangrijk?
Klantcontact is koning. Lees hier hoe je de rode loper kunt uitrollen voor je klanten.
Lees verder...Patch Marketing opnieuw gecertificeerd voor ISO 18295
Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...Is 24/7 klantenservice voor jouw bedrijf belangrijk?
Overwegingen bij het besluit om 24/7 klantenservice te gaan inzetten.
Lees verder...