079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Uw (telefonische) helpdesk uitbesteden? Het juiste inbound callcenter vinden is cruciaal.

Als u uw (telefonische) helpdesk wilt gaan uitbesteden dan is het vinden van het juiste inbound callcenter cruciaal. En dan gaat het naast de juiste infrastructuur en koppelingen met uw systemen natuurlijk om de vraag; wie heeft aantoonbare ervaring in uw branche? U vindt op Klantgemak daarom alle professionele inbound callcenters aan wie u uw (telefonische) helpdesk met een gerust hart kunt toevertrouwen. Wel zo makkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

24/7 Multichannel contact center

Ascensos

Inbound en outbound klantcontact

Call-IT International B.V.

Telefoonservice

Call Care Nederland B.V.

Voor optimaal klantcontact

ContactCare B.V.

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Fullservice callcenter

Proactive Contact Support B.V.

Hét telemarketingbureau in Haarlem

SalesQ

Klantcontact & telefoonservice

SpangenbergGroep

Klantcontact met Wft-vergunning

SWJ Resultancy

Multichannel contactcenter

Teleperformance Nederland

Inbound en outbound klantcontact

Transcom

Callcenter met Wft vergunning

Yourcontact

De beste outsourcing partner vinden voor uw helpdesk?

Welke inbound callcenters hebben de kennis en ervaring om uw helpdesk volledig of gedeeltelijk over te kunnen nemen? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 079 - 343 66 61. Wij helpen u graag.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Bel 079 - 343 66 61

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *