Stel je vraag Tender selectie advies 

Uw (telefonische) helpdesk uitbesteden? Het juiste inbound callcenter vinden is cruciaal.

Als u uw (telefonische) helpdesk wilt gaan uitbesteden dan is het vinden van het juiste inbound callcenter cruciaal. En dan gaat het naast de juiste infrastructuur en koppelingen met uw systemen natuurlijk om de vraag; wie heeft aantoonbare ervaring in uw branche? U vindt op Klantgemak daarom alle professionele inbound callcenters aan wie u uw (telefonische) helpdesk met een gerust hart kunt toevertrouwen. Wel zo makkelijk.

Fullservice contact center

Ad Hoc

Specialist in warm contact

Call-4us.nl

Call-IT International B.V.

In- en outbound klantcontact

Make contact work

ContactWorx

Veelzijdig klantcontact op maat

CrossOver Consultancy

Multichannel contact center

Patch Marketing B.V.

Hét telemarketingbureau in Haarlem

SalesQ

Maatwerk customer service

Sitel

Multichannel contactcenter

Teleperformance Nederland

Inbound en outbound klantcontact

Transcom

De beste outsourcing partner vinden voor uw helpdesk?

Welke inbound callcenters hebben de kennis en ervaring om uw helpdesk volledig of gedeeltelijk over te kunnen nemen? Klantgemak maakt het u graag gemakkelijk. U kunt uw vraag vrijblijvend stellen via het getoonde formulier of bel tijdens werkdagen 079 - 343 66 61. Wij helpen u graag.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *