Stel je vraag Tender selectie advies 

Fullservice contact center

Ad Hoc

Bezoek website

Fullservice Contact Center Ad Hoc

Voor succesvolle B2B en B2C telemarketing campagnes

Ad Hoc biedt met haar creatieve en commerciële team diverse inbound en outbound klantcontact diensten aan. Met onze ervaring geven wij ook advies met betrekking tot het opzetten van succesvolle outbound en inbound campagnes en leveren we een essentiële bijdrage aan het verhogen van uw omzet. Onze contact center medewerkers worden specifiek opgeleid voor uw organisatie om als onderdeel van uw salesactiviteiten een positieve bijdrage te leveren aan het commercieel resultaat.

Wacht niet af, zet uw kansen om in resultaten.

Klantcontact afhandelen via alle kanalen

Als contact center zijn wij expert in klanteninteractie-management middels meerdere kanalen; Telefoon, E-mail, Webcare, Chat, WhatsApp, SMS en andere sociale media. Wij willen voortdurend de communicatie tussen onze opdrachtgevers en hun klantenrelaties vereenvoudigen en innoveren.

Wilt u meer weten?

Dan kunt u contact opnemen met één van onderstaande personen.

Martin Hurkens
Commercieel directeur
E: martin@adhoc.nl
T: 06 - 51 80 69 70 
Margaret Nieuwerf
Client service director
E: margaret@adhoc.nl
T: 088 - 205 03 05
 

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *