Fullservice Contact Center Ad Hoc
Voor succesvolle B2B en B2C telemarketing campagnes
Ad Hoc biedt met haar creatieve en commerciële team diverse inbound en outbound klantcontact diensten aan. Met onze ervaring geven wij ook advies met betrekking tot het opzetten van succesvolle outbound en inbound campagnes en leveren we een essentiële bijdrage aan het verhogen van uw omzet. Onze contact center medewerkers worden specifiek opgeleid voor uw organisatie om als onderdeel van uw salesactiviteiten een positieve bijdrage te leveren aan het commercieel resultaat.
Wacht niet af, zet uw kansen om in resultaten.
Klantcontact afhandelen via alle kanalen
Als contact center zijn wij expert in klanteninteractie-management middels meerdere kanalen; Telefoon, E-mail, Webcare, Chat, WhatsApp, SMS en andere sociale media. Wij willen voortdurend de communicatie tussen onze opdrachtgevers en hun klantenrelaties vereenvoudigen en innoveren.
Wilt u meer weten?
Dan kunt u contact opnemen met één van onderstaande personen.
Martin Hurkens Commercieel directeur E: martin@adhoc.nl T: 06 - 51 80 69 70 |
Margaret Nieuwerf Client service director E: margaret@adhoc.nl T: 088 - 205 03 05 |
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!