Call-4us: Kwalitatief klantcontact
facilitair 24/7 klant contact center
Over Call-4us.nl
Call-4us.nl is een jong en dynamisch facilitair contact center dat zich richt op kwalitatief klantcontact in de breedste zin van het woord. Wij richten ons onder andere op het op professionele wijze inrichten en afhandelen van klantcontact processen zoals: telefoon-, web-, e-mail- en social media verkeer. Hierin staat het leveren van kwaliteit altijd voorop.
Het Call-4us.nl team
Meedenken, elkaar sterker maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn de drijfveren van het Call-4us.nl team. De enthousiaste medewerkers werken vanuit een inspirerende locatie in het centrum van Arnhem.
Wij werken gezamenlijk in een heldere, open structuur aan de communicatie met de klanten van onze opdrachtgevers en doen dat vanuit een gezonde, no-nonsense gedachte.
Call-4us.nl Telefoonservice
Naast het faciliteren van de volledige klantenservice en bijbehorende orderverwerking verzorgt Call-4us.nl tevens de telefoonservice voor bedrijven, organisaties en instellingen. De medewerkers van Call-4us.nl nemen na doorschakeling de telefoon aan met uw firmanaam en noteren alle relevante gegevens in het klantcontactsysteem. Conform uw instructies worden berichten van deze gesprekken per e-mail aan u verzonden. Hierdoor bent u 365 dagen per jaar en 24 uur per dag telefonisch bereikbaar voor uw relaties.
Waarom Call-4us.nl?
- Wij zijn een jong en dynamisch contact center met een sterke focus op kwaliteit en partnership;
- Wij zetten medewerkers in die, na een bondige training over uw bedrijf en diensten, een prima gesprekspartner zijn voor uw relaties;
- Wij staan voor transparantie en openheid. Middels een heldere rapportage kunt u het verloop van onze inspanningen volgen;
- Wij hebben korte lijnen en frequent overleg met de aan uw project gekoppelde medewerkers;
- Wij voeren de projecten uit met behulp van geavanceerde systemen waardoor zowel efficiency als de beheersbaarheid gewaarborgd zijn.
Call-4us ondersteunt jouw organisatie met:
- Inbound klantenservice
- Inrichten en afhandelen van klantcontact processen via telefoon-, web-, e-mail- en social media verkeer
- Telefoonservice
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!