Aangenaam, wij zijn Klantgemak
Voor het beste klantcontact.
We leven niet in een verandering van tijdperk, maar in een tijdperk van verandering. Daarin is het de uitdaging om een klantgerichte organisatie te zijn; een organisatie die invulling geeft aan de customer journey en alles in het werk stelt voor de optimale klantbeleving, klanttevredenheid en klantloyaliteit.
“Succesvolle organisaties zijn uitblinkers in omnichannel klantcontact!”
Als een klant altijd wordt gehoord, wordt een tevreden klant een blije klant. Maar wie levert dat? Wie zijn de specialisten die uw organisatie laten uitblinken in klantcontact? Die u de tools, mensen en middelen bieden om dat mogelijk te maken? Wij maken het u graag gemakkelijk. U vindt het op Klantgemak.
Trots op onze klanten
De beste leveranciers en facilitaire contact centers van Nederland adverteren al ruim tien jaar op Klantgemak. Zij waarderen onze service, kennis en toegevoegde waarde in marketing en sales met gemiddeld een 7,9.
De cijfers spreken voor zich
- Autoriteit: Google Pagerank 19
- Bezoek: 250 unieke bezoekers per dag
- Doelgroep: de top-2000 bedrijven van Nederland
- Bereik: 7.500 directeuren & klantenservice managers
- Resultaat: Elke week meer dan 250 aantoonbare leads!
Meer informatie?
Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met Stephanie van Nellestijn via e-mail.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!