Stel uw vraag 

Callcenter trainingen van Interselling Interim

Management, Sales, Telefonische skills en Persoonlijke ontwikkeling

​Interselling Interim verzorgt als trainingsbureau in de callcenter branche trainingen voor het Management, Sales, Telefonische skills en Persoonlijke ontwikkeling. Hieronder een selectie van onze callcenter trainingen:

  • In 1 dag de "De essenties van sales"
  • Commercieel Key Accountmanagement
  • Competentiegesprekken met Medewerkers
  • Situationeel Leidinggeven; motivatie en inspiratie
  • Telefonische Vaardigheden voor Debiteurengesprekken
  • Customer Sales
  • Training voor Telefonistes en Receptionistes
  • Customer Service
  • Outbound Skills

Bezoek onze website

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

085 - 130 16 69 Contact