Callcenter training en coaching door Telemarkt Trainingen
Communicatie - Management - Verkoop - Financieel
Telemarkt Trainingen zorgt ervoor dat uw organisatie actief, flexibel en innoverend blijft. Hoe? Door een praktijkgerichte en flexibele benadering. In alle trainingen vullen theorie en praktijk elkaar aan: gerichte praktijkcases, herkenbare rollenspelen en effectieve oefeningen zijn waardevolle onderdelen van onze trainingen. Motivatie, bewustwording en inzicht zijn de drijfveren. Zo zorgt Telemarkt Trainingen voor een effectieve marktbenadering en meer kwaliteit in uw organisatie. De knelpunten in de werksituatie worden efficiënt aangepakt. Een goede persoonlijke begeleiding en een evaluatietraject staan borg voor een blijvende kwaliteitsverbetering. Telemarkt Trainingen garandeert u: "Vandaag geleerd is morgen toegepast!"
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!