Stel je vraag Tender selectie advies 

Frontoffice en Backoffice telefoonservice ANAC

Inbound en outbound callcenter diensten

ANAC BackOffice levert inbound en outbound callcenter diensten aan assurantietussenpersonen en het assurantiebedrijf. Wij bieden de oplossing voor al uw administratieve problemen met betrekking op uw gehele portefeuille. Wij verzorgen zaken zoals de maandelijkse prolongatie, incasso, schadeafwikkeling en de correspondentie tussen uw klanten en verzekeringsmaatschappijen. Uw administratie wordt dus volledig door ons verzorgd waarbij u ook nog gebruik kunt maken van onze inkoopkracht, het servicecenter voor uw doorgeschakeld telefoonverkeer. Middels ons portaal kunt u uw administratie inzien, muteren en nieuwe productie aanvragen.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om uw telefoon door te schakelen naar onze Frontoffice. Een enthousiast team van zo'n twaalf personen die met aandacht alle vragen van uw klanten zullen proberen te beantwoorden. Uw telefoon zal worden beantwoord met uw bedrijfsnaam. Schades, autowijzigingen, verhuisberichten en diverse andere mutaties zullen wij volledig verder voor u afwikkelen, u zult hier ook direct na het klant contact een kopiebericht van ontvangen.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *