BasiCall: Snelle en overzichtelijke software oplossingen voor callcenters
Alle denkbare functionaliteiten voor het eigentijdse contactcenter
BasiCall callcenter software is dé oplossing voor zowel inbound als outbound verkeer. Zo kan een medewerker meerdere inbound lijnen ontvangen en de werkzaamheden combineren met outbound campagnes.
De BasiCall callcenter oplossing is uitgerust met alle noodzakelijke rapportages in de vorm van harde getallen, exports en grafieken. De scripting bestaat in zijn geheel uit webtechnieken waarbij er zeer veel integratiemogelijkheden zijn. Denk hierbij aan het mailen van offertes of het integreren van andere systemen.
Outbound dialer en agent software
De BasiCall dialer en agent software zijn een verlenging van de Asterisk PBX centrale. Deze software voorziet in het systeem waar de agents en supervisors dagelijks mee werken. De predictive dialer is in staat om op een kwalitatieve en slimme manier de leads uit de bellijst telefonisch te benaderen. Waarbij de wachttijd van de agent door het predictive algoritme geminimaliseerd wordt.
Snel en makkelijk bij de gegevens die je zoekt
Naast de predictive dialer werkt BasiCall ook op andere dial vormen. Het systeem ondersteunt de volgende mechanismen:
- Predictive dialer (meerdere lijnen per agent)
- Power dial (automatisch met één lijn per agent)
- Preview ofwel manual dial (record in beeld, daarna bellen)
Inbound software
De BasiCall applicatie regelt ook de volledige afhandeling van inbound verkeer. De mogelijkheden op een rij:
- Inbound scripting
- Welkomstbericht
- Wachtmuziek
- Aanpasbare openingstijden
- Mogelijkheid tot overflow
- Koud en warm doorverbinden
- Callblending
Rapportage
De BasiCall applicatie is zeer flexibel. Bijna alle vormen van rapportage en exports zijn mogelijk. Is er iets waar wij nog niet aan hebben gedacht dan kunnen we dat altijd bouwen en integreren binnen de bestaande omgeving.
Ontwikkeling
BasiCall is in een vergevorderd stadium bezig met de inbound afhandeling van e-mail. De mails kunnen van meerdere adressen worden opgehaald en worden afgehandeld tussen de inbound en outbound calls door. Al deze zaken kunnen separaat worden gerapporteerd.
Support: Realtime ondersteuning op afstand
Vanuit ons gezellige kantoor in Culemborg verzorgen wij de support voor onze klanten. Wij kunnen dan ook rechtstreeks op de werkplek medewerkers ondersteunen in het gebruik van BasiCall. Hierbij kunt u zelf meekijken hoe eventuele problemen worden verholpen.
Direct contact
BasiCall biedt alle denkbare functionaliteiten voor contactcenters
Bel BasiCall Support
070 - 204 0408 of stuur een e-mail