079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 

Voor optimaal klantcontact

ContactCare B.V.

Bekijk meer

Klantenservice uitbesteden aan ContactCare B.V.

Klantenservice in vijf verschillende talen

Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Vanuit ons klantcontactcenter in Amersfoort helpen wij dagelijks merken en bedrijven met sales, service en klantcontact. Wij zorgen ervoor dat organisaties zich volledig kunnen focussen op de groei terwijl het klantcontact bij ons in goede handen is.

Maak kennis met ons

Klantenservice on Demand van ContactCare

Met Klantenservice on Demand van ContactCare bent u zeven dagen per week bereikbaar voor uw klanten en leads. Uw klanten worden altijd snel, persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan. Niet alleen zorgt dit voor tevreden klanten, maar u verhoogt hierdoor ook het servicelevel en de kans op herhalingsaankopen. En verwacht u juist een rustige maand? Bij ContactCare betaalt u alleen voor wat u daadwerkelijk gebruikt.

ContactCare groeit mee met uw organisatie. Onze flexibele service is vaak aanmerkelijk voordelig ten opzichte van een klantenservice in eigen beheer. Onze dienstverlening sluit aan bij gevestigde organisaties maar ook kleinere organisatie die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan. Zo heeft u wel de voordelen van altijd bereikbaar zijn, maar niet de kosten van een volledige eigen bezetting aan uw kant. Daarnaast is het met onze Klantenservice Multilingual mogelijk uw internationale klanten in vijf verschillende talen te woord te staan. U heeft dan zelf geen omkijken naar werving, selectie en opleiding van goede native speakers.

Bovendien krijgt u toegang tot MyCare, onze webtool, waarbij u 100% inzicht heeft in wat we voor uw klanten hebben betekend. Zo bent u altijd in controle terwijl wij uw klanten deskundig te woord staan. Kortom: Wij zijn dé juiste partner voor groeiende bedrijven die zien dat klantcontact belangrijk is!

Kies voor Klantenservice on Demand

Wij houden klantcontact persoonlijk

Het optimaal inrichten van klantcontact bespaart aanzienlijk veel tijd, geld en geeft u ook veel meer inzicht. Wilt u de bereikbaarheid en de klanttevredenheid vergroten en heeft u ongeveer 200 klantcontacten per maand? Doe de vrijblijvende quickscan en ontdek de mogelijkheden en de tarieven!

Doe de quickscan

Direct contact

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden? U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice.

Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
+31(0)33 - 744 00 44

Doe de quickscan

Vraag het aan ContactCare

Aanhef *