Stel uw vraag Tender selectie advies 

Voor optimaal klantcontact

ContactCare B.V.

Bekijk meer

Klantenservice uitbesteden aan ContactCare B.V.

Klantenservice in zes verschillende talen

Bij ContactCare geloven we dat goed klantcontact zorgt voor meer tevreden klanten en meer omzet. Vanuit ons klantcontactcenter in Amersfoort helpen wij dagelijks merken en bedrijven met het vergroten van hun bereikbaarheid voor klanten. Zo zorgen wij ervoor dat organisaties zich volledig kunnen focussen op groei, terwijl het klantcontact bij ons in goede handen is. We verlenen klantenservice in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Zweeds.

Maak kennis met ons

Shared & Dedicated Klantenservice van ContactCare

Met de Klantenservice diensten van ContactCare ben je zeven dagen per week bereikbaar voor je klanten en leads. Je klanten worden altijd snel, persoonlijk en vriendelijk te woord gestaan door de professioneel getrainde agents van ContactCare. Niet alleen zorgt dit voor tevreden klanten, maar je verhoogt hierdoor ook het servicelevel en de kans op herhalingsaankopen. En verwacht je juist een rustige maand? Bij ContactCare betaal je alleen voor wat je daadwerkelijk gebruikt.

Afhankelijk van het aantal klantcontactmomenten per maand kun je bij ContactCare kiezen voor Shared Klantenservice of Dedicated Klantenservice. Wanneer je gebruik maakt van de Shared Klantenservice diensten, dan neemt een groep van meerdere agents de telefoon op voor jouw klanten. Deze agents werken voor meerdere merken en zijn er dus op getraind om snel te kunnen schakelen en zich in elke klant te kunnen verplaatsen. Daarnaast levert ContactCare ook Dedicated Klantenservice diensten, wat inhoudt in dat er één team van agents enkel en alleen voor jouw organisatie de klanten te woord staat.

Kies voor Klantenservice bij ContactCare

Telefoonservice van ContactCare

Met de Telefoonservice van ContactCare heb je als het ware een receptioniste op afstand. Ben je in bespreking, op vakantie of is er (tijdelijk) een lage bezetting op kantoor? Zet dan gedeeltelijk of volledig je gesprekken naar ons door zodat je klanten altijd iemand te spreken krijgen. Onze agents kunnen de gegevens van de beller noteren en ervoor zorgen dat je een terugbelverzoek krijgt. Ook bij de Telefoonservice dienst is het dankzij onze native speakers mogelijk om de telefoon in het Nederlands, Engels, Duits, Frans, Spaans en Zweeds te laten beantwoorden.

Kies voor Telefoonservice bij ContactCare

Wij houden klantcontact persoonlijk

Het optimaal inrichten van klantcontact bespaart aanzienlijk veel tijd, geld en geeft u ook veel meer inzicht. Wilt u de bereikbaarheid en de klanttevredenheid vergroten en heeft u ongeveer 200 klantcontacten per maand? Doe de vrijblijvende quickscan en ontdek de mogelijkheden en de tarieven!

Doe de quickscan

Direct contact

Wist u dat u geld en tijd bespaart door uw klantcontact uit te besteden? U bent dan altijd bereikbaar voor uw klanten en bespaart tegelijkertijd kosten. Laat uw klanten niet onnodig in de wachtrij staan en verruim de openingstijden van uw klantenservice.

Piet Mondriaanplein 23
3812 GZ Amersfoort
+31(0)33 - 744 00 44

Doe de quickscan

Vraag het aan ContactCare

Aanhef *