Callcenter Desk VGO Groep B.V.
Voor alle facetten van een succesvolle klantcyclus: van werving tot klantbehoud
De Desk VGO groep bestaat uit een groep bedrijven, gespecialiseerd in klantcontact. Met onze dienstverlening ondersteunen we alle facetten van een succesvolle klantcyclus: boeien, binden en belonen. Van werving tot klantbehoud.
Zonder goede customer care, kan de beste actie in het water vallen. Dan is het een geruststelling te kunnen vertrouwen op onze Customer Care afdeling. We kunnen snel schakelen en uitbreiden, zowel bij plotselinge drukte door extreem succesvolle acties als bij onverwachte recalls.
Voor een professionele opvang van telefonische consumentenvragen kunt u ons callcenter inschakelen. Of het nu gaat om algemene vragen over een campagne, specifiek productadvies of een webshop-order; onze agents staan uw consumenten graag te woord. Door een directe, realtime verbinding met onze orderdatabase kunnen vragen direct worden beantwoord, waardoor een hoog servicelevel en korte afhandelingstijd worden gerealiseerd.
Door onze ligging in het grensgebied met België en Duitsland beschikken wij naast Nederlands en Engels sprekende agents ook over (native) Duits- en Franstalige medewerkers. Openstelling van de lijnen is ook buiten kantooruren mogelijk.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!