Contactcenter DIRECT Klantcontact
Multichannel contact center in Arnhem
De bereikbaarheid van uw bedrijf is cruciaal voor uw imago en de klantenbinding. Bent u niet (altijd) in de gelegenheid om de telefoon, e-mail of live chats te beantwoorden? Dan is uitbesteding een optie. Maar dan wel aan een bedrijf dat z’n sporen verdiend heeft en uw sector kent.
Meer dan 25 jaar ervaring in antwoordservices
DIRECT Klantcontact is sinds de oprichting 1992 uitgegroeid tot marktleider in Nederland in telefonische antwoordservice, e-mailafhandeling en webcare. Inmiddels verzorgen we de bereikbaarheid van bijna 2.000 bedrijven. Dat doen we met vriendelijke medewerkers die meestal al meer dan 5 jaar bij ons in dienst zijn. We formeren een vast team voor u dat uw branche kent en uw instructies nauwgezet volgt. Ook agendabeheer en het invoeren van orders is mogelijk. De diensten worden dag en nacht onder permanente supervisie afgehandeld vanuit ons kantoor in Arnhem.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!