Stel uw vraag Tender selectie advies 

Pegamento Apptime nu ook voor Genesys PureCloud

Medewerkers van organisaties die PureCloud van Genesys gebruiken kunnen nu eenvoudig integreren met Apptime van Pegamento. Daartoe hebben ontwikkelaar Pegamento en Genesys, wereldleider in omnichannel customer experience en contact centeroplossingen, een koppeling ontwikkeld.

Inzichtelijk maken van KPI's

Apptime wordt door steeds meer organisaties gebruikt als collectieve medewerkers-app waarbinnen medewerkers en agenten hun planning kunnen bekijken, hun beschikbaarheid aangeven en diensten ruilen. Apptime kan ook worden ingezet voor tevredenheidsonderzoeken onder medewerkers, het inzichtelijk maken van KPI’s en het pushen van relevant nieuws.

Kim de Boer, Senior Director Sales Benelux & South-East Africa van Genesys, is blij met de nieuwe integratie. “Onlangs is een grote Nederlandse speler op het gebied van loterijen gestart met PureCloud. Binnen deze organisatie werd Apptime al gebruikt en een koppeling lag dan ook voor de hand. Implementatiepartner Cloudoe heeft de connectie tussen PureCloud en Apptime snel gerealiseerd. Apptime is binnenkort beschikbaar in onze AppFoundry waar onze klanten dit soort integraties direct kunnen opzoeken, aanschaffen en installeren.”

Eén mobiele medewerkers app die alles samenbrengt

Apptime is in 2015 ontwikkeld als antwoord op de vraag naar een simpele app voor medewerkers die alles in één combineert. “Op een bepaald moment wil je natuurlijk maar één app die alle functionaliteiten kan bundelen in plaats van 10 verschillende apps”, zegt Serge Poppes, CEO van Pegamento. “Apptime verzamelt informatie vanuit onderliggende applicaties en systemen, en maakt deze beschikbaar in elke gewenste huisstijl. Daarmee wordt de app ook echt dé app van het bedrijf voor dagelijks gebruik, een efficiënte tool voor werknemers en management.”

Apptime opent deuren

Volgens Poppes gaan de ontwikkelingen op dit moment razendsnel en wordt hard gewerkt aan nieuwe functionaliteiten van Apptime. “Wat ooit begon als een beschikbaarheidsapp voor medewerkers van contactcenters, die daarbij ook hun rooster konden inzien en diensten konden ruilen, is inmiddels uitgegroeid tot een totaaloplossing voor werkgerelateerde informatie. Mede dankzij de integratie met SAP-omgevingen is de app ook voor andere doelgroepen interessant geworden, zoals service-organisaties. Zo wordt het straks ook mogelijk om deuren te openen met een QR-code vanuit de app, die natuurlijk alleen maar toegang verleent op het moment dat het systeem dat toestaat. En een andere ontwikkeling is het persoonlijk paspoort met soft skills die je in de loop van de tijd opbouwt en kunt gebruiken bij sollicitaties, waarbij je zelf bepaalt of je informatie wel of niet deelt met toekomstige werkgevers. Digitale zelfbeschikking volledig in lijn met de AVG”, aldus Poppes.

Koppelingen met alle grote spelers

Apptime heeft inmiddels koppelingen met alle grote spelers die WFM-modules in hun oplossingen beschikbaar hebben. De volgende modules zijn standaard onderdeel van Apptime:

  • Werkrooster 
  • Onderling ruilen 
  • Aanvragen verlofdagen
  • Doorgeven van de beschikbaarheid 
  • Wijzigen van persoonlijke contactgegevens 
  • Nieuwsberichten plaatsen 
  • Weergeven van KPI-rapportages, zoals QM, NPS en AHT, maar ook verlofdagen en ziekteverzuim
  • Uitvoeren van enquêtes onder de medewerkers 
  • Algemene bedrijfsinformatie (zoals huisregels en cao) 
  • Smoelenboek
  • Sturen en ontvangen van push-berichten

Over Genesys

Genesys verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek Genesys op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.

Direct contact


Met Genesys® PureCloud, PureConnect en PureEngage is er altijd een alles-in-één customer experience oplossing die past bij uw bedrijf. Meer weten?
Bel 035 - 695 26 64 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Genesys

Aanhef *