Genesys Blended AI Summit: 29 mei 2019 in Rotterdam
Blended AI en de laatste AI contact center trends
Om Blended AI en de laatste AI contact center trends goed te kunnen presenteren aan klanten en nieuwe organisaties/bedrijven in de Benelux, houdt Genesys in 2019 een speciaal event rondom dit thema: Genesys Blended AI Summit 2019 wordt gehouden in het stijlvolle Hulstkamp Gebouw in Rotterdam op woensdag 29 mei 2019.
Thema: ‘Better Business Outcomes with AI Powered Journey Optimization’
Thema van deze dag zal zijn ‘Better Business Outcomes with AI Powered Journey Optimization’. Genesys Chief Product Officer Peter Graf, zal op dit event de keynote verzorgen over Blended AI. Ook ondernemer/hoogleraar Prof. ir. Deborah Nas zal in de middag het publiek inspireren met een keynote over betekenisvolle technologie en AI. Meer details over het programma zullen spoedig volgen. Registreer alvast uw gratis deelname aan dit AI innovatie event en leer op 29 mei alles over de impact en toepassingen van Blended AI in contact centers.
Wat is Blended AI?
Genesys is in sneltreinvaart volop bezig met het ontwikkelen van nieuwe contact center applicaties op basis van Artificial Intelligence. Kate, het Genesys AI platform, waarmee organisaties AI holistisch kunnen integreren in hun contact center infrastructuur, maakt dat contact centers verrijkt kunnen worden met onder andere geautomatiseerde agenten, virtuele assistenten, predictive engagement, prospect conversie, performance DNA en predictive routing. De human factor zal echter altijd een belangrijke rol spelen bij CX en die gouden combi wordt ook wel Blended AI genoemd.
Artificial Intelligence: een trending topic
In de contact center en customer engagement business is Artificial Intelligence een trending topic geworden, waar organisaties die het beste uit hun customer service strategy willen halen, niet meer omheen kunnen. Artificial Intelligence verandert ons leven en ook organisaties en hun bedrijfsvoering. Wat betekent dit nu voor uw organisatie en hoe kunt u nog beter uw klanten gaan bedienen? Hoe pakken andere organisaties dit aan? Dit leert u op de Genesys Blended AI Summit 2019 in het stijlvolle Hulstkamp Gebouw in Rotterdam op woensdag 29 mei 2019.
Over Genesys
Genesys verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek Genesys op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog.