Stel uw vraag Tender selectie advies 

Genesys PureCloud breidt spraakopties uit in België

PureCloud-platform uitbreiden met PureCloud Voice

Genesys, wereldwijd leider in omnichannel customer experience en contact center oplossingen, breidt het PureCloud-platform uit met PureCloud Voice, waarmee klanten vanuit de PureCloud-omgeving zelf telefoonnummers kunnen kopen en activeren, en BYOC (Bring Your Own Carrier) Cloud. Samen zorgen deze oplossingen voor ongeëvenaarde flexibiliteit en controle in de communicatie-ecosystemen van organisaties.

PureCloud Voice is per direct beschikbaar voor bestaande en nieuwe klanten in België.“We zien dat PureCloud Voice aantrekkelijk is voor organisaties die een backup of alternatief willen van hun bestaande systeem of snel remote sites willen opzetten, inclusief de telecom,” zegt Michel Delfosse van Genesys België. “Eén van onze bestaande klanten die ook actief is in België past PureCloud Voice al toe als backup. Daarmee hebben ze de zekerheid dat ze altijd telefonisch bereikbaar zijn.”
Genesys België werkt nauw samen met de eigen partners over het inpassen van PureCloud Voice in hun aanbod.

Met PureCloud Voice profiteren organisaties van de voordelen van één enkel contract en van de mogelijkheid van een 100% cloud-spraakoplossing op basis van een internetverbinding. Het voordeel van afrekenen per gebruik en het gemak van één leverancier maakt PureCloud Voice ideaal voor organisaties die voor maximale eenvoud gaan. Ongeacht de keuze voor PureCloud Voice of de samenwerking met een carrier: PureCloud biedt maximale opties aan de klanten, geeft hen meer controle en de mogelijkheid van een telefoniestrategie naar eigen keuze.

Op weg naar ‘zero hardware’

Het Genesys PureCloud BYOC cloudaanbod geeft organisaties een veel grotere keus in telefonie met de optie van een complete cloudbenadering naast de bestaande carriers. Met BYOC Cloud kiezen bedrijven voor het behoud van strategische partnerships met hun carrier of ze gebruiken de optie om desgewenst van leverancier te veranderen. Inzetten van PureCloud BYOC Cloud vermijdt dure internationale tarieven en vereenvoudigt internationale operaties door het elimineren van het beheer en onderhoud van fysieke componenten. Integreren met iedere compatibele carrier gebeurt door middel van de PureCloud Media Tier resources die alle aspecten afhandelen van de mediaverwerking, waaronder het beheer van telefoons en gesprekken.

Zowel bij gebruik van PureCloud Voice als BYOC Cloud completeert de PureCloud WebRTC telefoon de zero-hardware benadering. Het werkt met alleen een internetverbinding en vereenvoudigt daarmee significant het beheer. Klanten van Genesys profiteren van de hoge beschikbaarheid en automatische schaalbaarheid van het PureCloud-platform dat zich aanpast op het volume aan gesprekken.

PureCloud

PureCloud Voice is in 2016 gestart in de United States en Canada, ondersteunde vorig jaar bijna 200 miljoen gespreksminuten wereldwijd en dit jaar zal dat vele malen hoger zijn.

Wereldwijd gelanceerd in 2015 is het PureCloud-platform een unified, all-in-one customer engagement en business communications oplossing, makkelijk in gebruik en snel toe te passen. Als een echte cloudoplossing gebaseerd op architectuur van microservices is het PureCloud-platform flexibel, open, rijk aan functionaliteit en gebouwd voor snelle innovatie en maakt dat organisaties een toekomstbestendige oplossing hebben die even snel groeit als de klanten.

Over Genesys

Genesys verzorgt wereldwijd 25 miljard geweldige klantervaringen per jaar. Dit succes komt door werknemers en klanten elke dag met elkaar te verbinden, op alle kanalen. Meer dan 10.000 bedrijven in ruim 100 landen vertrouwen op ons customer experience-platform voor uitstekende bedrijfsresultaten en het opbouwen van langdurige relaties. Dankzij de combinatie van de beste technologie en menselijk vernuft zijn onze oplossingen een afspiegeling van natuurlijke communicatie, en werken zoals u denkt. Onze marktleidende oplossingen stimuleren daadwerkelijke betrokkenheid en presteren optimaal op alle kanalen, zowel on-premise als in de cloud. Communicatie zoals die hoort te zijn: vloeiend, intuïtief en resultaatgericht. Bezoek Genesys op Twitter, Facebook, YouTube, LinkedIn en het Genesys-blog

Direct contact


Met Genesys® PureCloud, PureConnect en PureEngage is er altijd een alles-in-één customer experience oplossing die past bij uw bedrijf. Meer weten?
Bel 035 - 695 26 64 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Genesys

Aanhef *