Multichannel klantcontact specialist HMS Contact Centers
B2B en B2C klantcontact in Den Bosch, Nijmegen, Amsterdam en Tongeren
HMS kan in alle talen multichannel communiceren met uw klanten. Uw klanten zullen daarbij altijd het idee hebben direct in contact te staan met uw organisatie. Met als resultaat een optimale customer experience. Ondertussen kunt u alle informatie en contacten met de klant met één druk op de knop zichtbaar maken. U kunt de klant dus volledig volgen.
De medewerkers van HMS herkennen moeiteloos de kern achter de vraag (of klacht) van uw klanten. Ze weten hoe ze daar direct succesvol op in moeten spelen. Het resultaat? Een hogere klanttevredenheid en mogelijk ook extra verkoopkansen. Al onze medewerkers beheersen elk afzonderlijk communicatiekanaal en weten wat op dat kanaal de passende tone of voice en wijze van handelen is.
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!