Nieuw B2B customer service rapport
De trends & toekomst van B2B customer service
Weten hoe de Europese B2B-klantenservice er vandaag uitziet en welke trends er morgen zullen zijn? Het nieuwe rapport van SuperOffice in samenwerking met CustomerTrends vertelt het u.
Nieuwe inzichten voor de toekomst
Het nieuwe onderzoek van SuperOffice en CustomerTrends is bedoeld om Europese B2B's te helpen hun huidige strategische richting beter te evalueren, de technologische hulpmiddelen die worden gebruikt kritisch te beoordelen en hun volgende stappen te plannen.
Dit rapport biedt kwalitatieve inzichten van B2B-klantenserviceteams uit verschillende sectoren en groottes. Het laat zien welke uitdagingen, doelen, tools en methoden ze gebruiken.
U zult ontdekken hoe ze omgaan met klanttevredenheid, zelfbedieningsopties, opkomende technologieën én het vinden van talent.
15% meet de klanttevredenheid niet
- Weinig animo voor chatbots in tegenstelling tot bij B2C bedrijven.
- Gebrek aan gekwalicifeerd personeel
- 15% meet de klanttevredenheid niet, maar ziet dit wel als KPI
Het is zomaar een greep uit de interessante bevindingen die te vinden zijn in het nieuwe rapport van SuperOffice. Om u te helpen de informatie te vinden die het meest relevant is voor uw eigen prioriteiten is het rapport onderverdeeld in segmenten.
Download het rapport nu en verzeker u van sterke klantrelaties in de Europese B2B-markt.
Direct contact
Onze klanten verhogen hun omzet met 16% SuperOffice kan ook jou helpen om te groeien. Weten hoe SuperOffice werkt?
Bel 040 - 402 15 00 of stuur een e-mail.