Stel uw vraag Tender selectie advies 

Genesys Virtual Xperience: Omgaan met onzekerheid door inzet Cloud en AI

Naarden, 13 mei 2020 – Doe mee met de Virtual Xperience van Genesys, wereldwijd leider in cloud customer experience en contact center oplossingen. Dit digitale live event is op 20 mei van 13.00 tot 18.00 uur Nederlandse tijd en op het programma staan de ervaringen van AvMed, Homesite Insurance, Principal, SITA, TechStyle Fashion Group en Western Governors University.
Deelnemers horen hoe de cloud deze organisaties helpt om te gaan met de buitengewone uitdagingen van deze tijd. Op het programma staan ook een vooraanstaand analist en de vice president van Google Cloud.

Virtual Xperience: Around the world in a day

Met de cloud leveren organisaties onmisbare support in een tijd waarin klanten deze het meest nodig hebben. Hoor van experts in technologie en customer experience hoe organisaties zich aanpassen aan het nieuwe normaal en zo de continuïteit van de organisatie en de plannen voor de toekomst waarborgen. Deelnemende CIO’s, CTO’s, IT professionals, systeem engineers, IT-architecten, softwareontwikkelaars en programmeurs leren meer over:

  • Nieuwe strategieën voor het omgaan met onzekerheid voor de organisatie door het inzetten van cloud en artificial intelligence (AI).
  • De benodigde stappen voor migratie van een contact center naar de cloud.
  • Het inzetten van via de cloud geleverde innovaties voor leveren van beter gepersonaliseerde customer experiences.

Sprekers

  • Tony Alonzo, Customer Engagement Solutions leader, Homesite Insurance
  • Aarde Cosseboom, senior director van GMS Technology, Analytics and Product, TechStyle
  • Fashion Group
  • Adam Davis, director of Operations, Western Governors University
  • Vichaig Douangpaseuth, senior manager, Service Improvement SDN Network and Voice Practice, SITA
  • Tony Graczyk, Assistent Director of Engagement Center WFM, Principal
  • Juan Hernandez, director, Member Engagement, AvMed
  • Rajen Sheth, vice president, Google Cloud AI and Industry Solutions, Google
  • Shelia McGee-Smith, founder and principal analyst, McGee-Smith Analytics

Daarnaast zijn de sprekers van Genesys: Tony Bates, chief executive officer; Olivier Jouve, executive vice president and general manager of Genesys Cloud; Barry O'Sullivan, executive vice president and general manager van Genesys Multicloud Solutions; Merijn te Booij, chief marketing officer; Peter Graf, chief strategy officer; Janelle Dieken, senior vice president of Solutions and Product Marketing; Barbara Gonzales, vice president, Global Business Consulting; Juergen de Becker, vice president, Global Solutions Consulting en Sophie Giesen, senior manager, Business Consulting.

Wanneer?

  • Europa: woensdag 20 mei, 14.00 uur (Nederlandse tijd)
  • Amerika: woensdag 20 mei 19.00 uur (Nederlandse tijd)
  • Azië-Pacific: donderdag 21 mei, 3.00 uur (Nederlandse tijd)

Hoe?

Registreer nu voor deelname aan dit gratis event en voor toegang tot de opnames van de sessies.

Registreren

Over Genesys

Ieder jaar levert Genesys meer dan 70 miljard opmerkelijke klantervaringen voor organisaties in meer dan 100 landen. Met de kracht van de cloud en AI verbindt onze technologie ieder klantmoment van marketing, sales tot service en op ieder kanaal, tegelijktijd de ervaring van medewerkers verbeterend. Genesys pionierde met Experiences as a ServiceSM zodat organisaties van iedere omvang echte personalisatie kunnen bieden op de juiste schaal, kunnen interacteren met empathie en kunnen bouwen aan het vertrouwen en de loyaliteit van de klant. Dit wordt mogelijk gemaakt door Genesys Cloud, een alles-in-een-oplossing en het leidende publieke contact center platform in de wereld, ontworpen voor snelle innovatie, schaalbaarheid en flexibiliteit. Bezoek www.genesys.com.

Direct contact


Met Genesys Cloud en Genesys Engage is er altijd een alles-in-één customer experience oplossing die past bij uw bedrijf.

Meer weten?
Bel 035 - 695 26 64 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Genesys

Aanhef *