Patch Marketing opnieuw gecertificeerd voor ISO 18295
Facilitair contctcenter Patch Marketing uit Den Bosch is recent opnieuw gecertificeerd voor het ISO 18295 certificaat voor klantcontactcenters. Het facilitaire contactcenter dat voornamelijk actief is in de sectoren financiële dienstverlening, zorg en retail ontving op 19 februari jl. uit handen van Klantenservicefederatie-directeur Roel Masselink het bijbehorende certificaat.
“De ISO 18295 heeft onze organisatie veel gebracht. Het is het tastbare en objectieve bewijs van onze belofte om excellent klantcontact te leveren. Wij willen met bewezen kwaliteit, vertrouwelijkheid en gastvrijheid bijdragen aan het positieve imago dat onze sector en onze medewerkers verdienen,” zegt een trotse Eric Uijting, partner bij Patch Marketing bij de uitreiking.
ISO 18295 als norm stellen voor alle klantcontactorganisaties
Uijting is een warm pleitbezorger van de ISO 18295. Binnen de ISO 18295 bepaalt een organisatie de eigen normen voor excellent klantcontact en laat zich op vervolgens op die normen en het behalen daarvan objectief toetsen. “Doen we wat we onze klanten, onze medewerkers en onze organisatie beloven. Dat is de crux van de ISO 18295”, aldus Uijting.
Hij vervolgt: “Wat mij betreft moet voor ieder klantcontactcenter in Nederland het hebben van de ISO 18295 de norm zijn. Niet alleen omdat het je als organisatie veel oplevert, maar ook omdat we zo als sector laten zien kwaliteit hoog in het vaandel te hebben.” KSF-directeur Masselink onderschrijft het sectorbrede belang van de ISO 18295. “Het is voor ons als sector een belangrijk instrument om al te rigide ‘one-size-fits-all’-regelgeving te voorkomen”, aldus Masselink.
Direct contact
Stationsplein 93
5211 BM ‘s-Hertogenbosch
073 - 690 22 22
info@patch.eu