079 - 343 66 61 Stel uw vraag Tender selectie advies 
Succesvoller in klantcontact. Dat is PCS.

Fullservice callcenter

Proactive Contact Support B.V.

Bezoek website

Proactive Contact Support, succesvoller in klantcontact

Focus op één-op-één klantcontact

Proactive Contact Support (PCS) werkt elk dag weer aan succesvolle campagnes waarin de focus ligt op één-op-één klantcontact. Dat doen wij al jaren, voor grote opdrachtgevers in verschillende sectoren. De dienstverlening is breed: van strategisch advies in de conceptfase, de campagne technisch optimaal inrichten tot het realiseren van excellente resultaten. Een niet onbelangrijk deel van de activiteiten bestaat uit telefonisch klantcontact voor sales (outbound) en service (inbound).

Specialist in klantcontact en business process outsourcing

Voor opdrachtgevers als KPN biedt PCS complete Business Process Outsourcing-oplossingen aan, waarin alle outbound-, inbound- èn back office-activiteiten geïntegreerd zijn. PCS is ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd en voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit management en informatie beveiliging.

Pro-actief in sales en service

Wij werken bij voorkeur zo nauw mogelijk samen met onze opdrachtgevers. We voelen ons 100% betrokken bij de businesscase. Als we menen dat het de output ten goede komt, dan schromen we niet om met adviezen te komen. We weten uitval sterk te reduceren. Kunnen snel bijsturen als een campagne dat vereist. Zo maken we onze naam waar: Proactive Contact Support. De cases bewijzen het.

Bekijk onze behaalde resultaten

Eén van de succesfactoren van Proactive Contact Support is: veel aandacht voor het menselijke aspect.

Daarom kiest u voor PCS

Proactive Contact Support beschikt over uitstekende referenties vanuit een breed portfolio van gerenommeerde bedrijven. Wilt u hier meer weten over óf bekijken welke voordelen uw organisatie kan behalen met het outsourcing model van PCS? Bel 036 - 310 01 11 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Nieuws van Proactive Contact Support

Klantenservice, het verschil tussen klanten binden of verliezen

PCS verzorgt vanuit Nijmegen al het klantcontact voor e-commercebedrijf Pro-Idee. PCS staat garant voor uitstekende service en excellent klantcontact.

Bekijk meer

Hoge klantscores door samenwerking PCS en KPN

De NPS-score van KPN Zakelijke Markt steeg aanzienlijk dankzij een methodiek van Proactive Contact Support om de klanttevredenheid te verhogen.

Bekijk meer

PCS businesspartner van Thuiswinkel

PCS is businesspartner van Thuiswinkel.org, hét Thuiswinkel Waarborg Keurmerk dat toeziet op veilig en betrouwbaar online kopen door het certificeren van professionele webwinkels.

Bekijk meer

PCS breidt dienstverlening uit met Business Automation

PCS wordt steeds actiever als het gaat om Business Automation; de proces- en systeem wensen van bedrijven vertalen naar effectieve en innovatieve technologische (software) oplossingen.

Bekijk meer

PCS ontwikkelt kwaliteit managementsysteem webcare

PCS heeft samen met Philipse Business School een professioneel kwaliteitsmanagementsysteem voor webcare ontwikkelt.

Bekijk meer

Direct contact

Louis Armstrongweg 26
1311 RK ALMERE
036 - 310 01 11
info@p-c-s.nl

Bezoek onze website

Vraag het aan Proactive Contact Support

Aanhef *