Stel uw vraag Tender selectie advies 

Contact center Salesupply Wijchen

Professioneel klantcontact op en buiten kantoortijden

Het Salesupply Contactcenter is een onderdeel van Salesupply, de toonaangevende en wereldwijde oplossing voor cross-border e-commerce. Wat onderscheidt ons van andere contactcenters? Salesupply Contactcenter is de flexibele oplossing voor iedere webwinkel om een kwalitatieve relatie met klanten te onderhouden. Wij staan uw klanten persoonlijk te woord. U geniet van een optimale bereikbaarheid!

Onze agents zijn gespecialiseerd in e-commerce en zijn service en klantgericht. Teammanagers sturen aan op basis van KPI’s. Rapportages zijn voor u 24/7 inzichtelijk. Naast klantenservice overdag is er ook klantenservice buiten kantoortijden beschikbaar.

Onze e-commerce specialisten zijn inzetbaar op alle kanalen. Naast e-mail en telefonie hebben wij teams voor chat & webcare. Wij trainen meerdere agents op basis van een shared model. Zo hebben wij inmiddels een flexibele massa en kunnen wij pieken opvangen.

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *