Stel uw vraag Tender selectie advies 

Slecht bereikbaar door corona? Slecht excuus!

'Het valt op dat veel (grote) bedrijven de coronacrisis als excuus gebruiken om minder goed bereikbaar te zijn', aldus Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie bij ContactWorx.

'Aan het begin van de crisis begrijpelijk. Maar nu we zoveel maanden verder zijn ben je het je klanten verplicht om dit goed in te regelen. Het kost uiteindelijk veel meer om niet bereikbaar te zijn omdat er dan veel zaken mis gaan, met reputatieschade én boze klanten als gevolg.'

Het kost uiteindelijk veel meer om niet bereikbaar te zijn...

Voorkom omzet- en reputatieverlies: pak het goed aan

'Een reden om dit niet goed in te regelen: geen extra kosten. Maar niet of slecht bereikbaar zijn kost veel meer geld. Bovendien is het anno nu echt een peulenschil om een klantenservice op afstand te regelen. Pak het dus goed aan!'

Uitrekenen hoeveel jij misloopt door een slechte klantenservice

'Als bedrijven uitrekenen wat de terugverdientijd is van het inzetten van een flexibele klantenservice is het vaak binnen no time duidelijk: dit is een no brainer. 

Hulp nodig? Een situatiescan door een ervaren consultant is binnen enkele uren mogelijk. In negen van de tien gevallen zijn er met kleine aanpassingen grote resultaten te bereiken,' besluit Marcel.

Laat jouw klanten niet wachten.

Trek nu aan de bel bij Marcel Dekker, directeur Strategie & Innovatie van ContactWorx. In een kort gesprek van 15 minuten laat hij jou pieken in crisistijd.

Maak nu een afspraak
Of ontdek lockdown support

Direct contact

ContactWorx is het Wft-callcenter in Delft met een verfrissend geluid in klantcontact.

Bezoek onze website Of hoor het direct via 088 - 020 4600

Vraag het aan ContactWorx