Stel uw vraag Tender selectie advies 

SWJ Resultancy wordt ContactWorx

Delft, 3 augustus 2020 - SWJ Resultancy, specialist in klantcontact, neemt afscheid van… haar naam. SWJ kwam ooit tot stand door een creatieve samenvoeging uit de achternamen van de toenmalige eigenaren.

Nu Mark Klever en Marcel Dekker het bedrijf sinds enige jaren met succes leiden, werd het ook tijd voor een nieuwe naam: ContactWorx.

Algemeen directeur Mark Klever licht toe: “Wij zijn al jaren vertrouwd binnen het klantcontact van A tot Z. Daar hoort een naam bij die passend is binnen het werkveld.”

ContactWorx – Make contact work

De nieuwe naam weerspiegelt namelijk ons DNA. Mark Klever vervolgt: “Wij geloven dat klantcontact pas optimaal werkt als er een echte connectie ontstaat tussen medewerker en klant. Natuurlijk combineren we het persoonlijke contact met de nieuwste technieken op het gebied van AI en robotisering, maar écht klantcontact staat bij ons altijd op één.

Klantdialoog centraal

Een klant moet zich tot in detail begrepen en gehoord voelen. Dat vraagt van ons doorvragen, begrip tonen, luisteren, geduld en ware aandacht. Dat is bijvoorbeeld in de zorgsector, meer nog dan in andere vakgebieden, onmisbaar in klantcontact.”

Indrukwekkend track record in de zorg

De medewerkers van ContactWorx weten door hun jarenlange ervaring precies wat er speelt in de verschillende branches die ze bedienen. Zo heeft het bedrijf een indrukwekkend track record in onder meer de zorgsector en helpt al sinds jaar en dag ziekenhuizen, klinieken, leveranciers van hulp- en zorgmiddelen en audiciens en opticiens.

Maar ContactWorx werkt als Wft-gecertificeerd contact center ook voor opdrachtgevers in de financiële dienstverlening, telecomsector, goede doelen en media.

Klantcontact als competitief voordeel

ContactWorx laat klantcontact werken vanaf de basis, legt directeur Strategie & Innovatie Marcel Dekker uit: “Als klantcontact-verbeteraars helpen we organisaties een competitief voordeel te behalen met klantcontact: Van analyse en advies tot implementatie en optimalisatie.

Vanuit ons eigen callcenter in Delft helpen we bovendien bij het tijdelijk of structureel afhandelen van klantcontact. Daarmee zijn we jouw klantenservice op afstand, verzorgen we de telefonische acquisitie en zijn we de proeftuin en benchmark voor het verbeteren van servicelevels en een hogere medewerker- en klanttevredenheid.”

Ervaren hoe ContactWorx?

We maken graag tijd voor een goed gesprek over klantcontact. Ontdek nu waar het nóg beter kan!

Maak een afspraak
Of vraag een gratis quickscan aan

Direct contact

ContactWorx is het Wft-callcenter in Delft met een verfrissend geluid in klantcontact.

Bezoek onze website Of hoor het direct via 088 - 020 4600

Vraag het aan ContactWorx