Full service facilitair contact center Telecom Direct Almere
Kwalitatief multichannel klantcontact in Almere en Leiden
Facilitair contact center TDA is al sinds 1986 gespecialiseerd in het efficiënt en kwalitatief afhandelen van multichannel klantcontact. Dit biedt u als opdrachtgever zekerheden als het gaat om ervaring, kwaliteit, pro-activiteit én innovatie. Dit gecombineerd met onze toegewijde mensen, logische processen en de modernste faciliteiten zorgen er voor dat het dienstverleningsniveau voor uw klanten hoog is terwijl de kosten voor u als opdrachtgever juist laag zijn.
De multichannel diensten van TDA bieden de mogelijkheid om uw klantcontacten bij één partij onder te brengen. Het uitbesteden van klantcontact blijft op deze wijze inzichtelijk, snel en financieel aantrekkelijk voor iedere organisatie. TDA is namelijk groot genoeg om volumes aan te kunnen, maar tegelijkertijd ook klein en flexibel om maatwerk te leveren. Hierin staat het constant leveren van kwaliteit altijd centraal, want: "Het aanbieden van klantenservice is één ding, het aanbieden van goede service is een hele andere tak van sport."
Direct contact
Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!