Stel je vraag Tender selectie advies 

Antwoordservice Telecount Oldenzaal

Een antwoordservice die zelfs uw eigen klanten herkent!

U vindt het vervelend om een voicemail of antwoordapparaat in te spreken. Spreekt u liever persoonlijk met een medewerker? Bij uw bedrijf kan dit anders! Met de telefonische antwoordservice van Telecount wordt de telefoon altijd opgenomen door zeer ervaren telefonistes op de manier zoals u dat wenst. Omdat Telecount antwoordservice beschikt over een uniek systeem herkent het zelfs uw eigen klanten. Op deze manier hoeft de telefoniste een frequente beller niet telkens om zijn of haar gegevens te vragen. Uw klant ervaart dit als prettig en vertrouwd omdat hij of zij wordt herkend door de telefoniste. 

Heeft u niet de mogelijkheid om een eigen telefoniste aan te nemen, maar wilt u wel optimaal telefonisch bereikbaar zijn? Telecount verzorgt met haar antwoordservice op maat uw eigen 'telefoniste op afstand', zodat u altijd professioneel bereikbaar bent voor uw klanten. Wij nemen uw telefoongesprekken aan met uw eigen bedrijfsnaam en wij zien de agenda van u en uw collega's. Wij herkennen zelfs uw eigen klanten! En als het gesprek spoedeisend is, verbinden we het, na ruggespraak met u, simpelweg door naar bijvoorbeeld uw mobiele telefoon. Kortom, Telecount Antwoordservice biedt u gegarandeerde optimale telefonische bereikbaarheid!

Direct contact

Als een klant wordt gehoord, wordt een klant een blije klant. Maar wie levert de tools, mensen en middelen om dat mogelijk te maken? Vraag het aan Klantgemak!

Stuur een e-mail

Vraag het aan Klantgemak

Aanhef *