Stel uw vraag Tender selectie advies 

Training gespreksvaardigheden om telefonisch klantcontact te verbeteren

Telefoontraining Zakelijk en Klantgericht communiceren

Verbeter de gespreksvaardigheden van uw medewerkers en verbeter automatisch het telefonisch klantcontact. Met de telefoontraining ‘Zakelijk en Klantgericht telefoneren’ is uw organisatie optimaal voorbereid op alle mogelijke situaties die zich in telefoongesprekken kunnen voordoen. Het helpt uw medewerkers professioneel te reageren. Verlies van klanten wordt tot een minimum beperkt.

Zijn de volgende punten van belang in uw organisatie? Dan is dit de meest effectieve training.

  • Hoe gastvrij komt de medewerker over?
  • Hoe verleen je excellente service?
  • Wie heeft de leiding in het gesprek?
  • Hoe komt de boodschap in één keer goed over?
  • Hoe beheerst u gesprekstechnieken, waarmee u weerstand voorkomt?
  • Hoe sluit je een gesprek professioneel af?
  • Herkennen en omgaan met verschillend gedrag.

Een telefoontraining die zich in de praktijk direct uitbetaalt!

U leert zakelijk en klantgericht omgaan met verschillende situaties, waardoor uw gespreksvaardigheden verder worden ontwikkeld.

Iedere deelnemer wordt gevraagd om een eigen praktijkvoorbeeld mee te nemen naar de telefoontraining. Het levert gegarandeerd tips op die direct in de praktijk toegepast kunnen worden.

Mogelijkheden voor onze klantgerichte telefoontraining

  1. Training in-company (€ 500,00 per dagdeel voor maximaal 8 deelnemers)
  2. Iedere maand een 1-daagse training als open inschrijving voor € 298,00 per persoon (maximaal 8 deelnemers).
  3. TIP-training (Training In Praktijkgesprekken) op de werkplek € 125,00 per uur.

De combinatie van een telefoontraining, gevolgd door een werkplektraining, levert het hoogste rendement op.

Bouthoorn Tele-Training is gespecialiseerd in diverse telefoontrainingen

Bouthoorn Tele-Training organiseert regelmatig trainingen 'Zakelijk en Klantgericht telefoneren'. Kijk op inschrijven welke data nog beschikbaar en schrijf direct in.

Inschrijven

Voor meer informatie over de training ‘Klantgericht Telefoneren’ of over Bouthoorn Tele-Training kunt u contact opnemen via het contactformulier of bellen naar 0297 - 264489.

Direct contact

Bouthoorn Tele-Training verzorgt sinds 1995 interactieve en effectieve telefoon- en e-mailtrainingen.

Meer weten?
Bel 0297 - 264 489 of stuur een e-mail.

Bezoek onze website

Vraag het aan Bouthoorn Tele-Training

Aanhef *