Cloud Contact Center van Evolve IP
Optimale organisatie van uw klantcontact
Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld. Hierdoor wordt het overbodig om per kanaal een aparte tool te gebruiken en zijn rapportages over alle live contact kanalen in een enkel systeem beschikbaar.
Eenvoudige integratie met uw CRM- of ERP-pakket
Cloud Contact Center van Evolve IP maakt het mogelijk dat uw medewerkers contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt. Door een eenvoudige integratie met uw bestaande CRM- of ERP-pakket bent u in staat om elk contact snel, persoonlijk en volgens klantwens af te handelen.
De afhandeltijd van gesprekken kunt u tot wel 20% verkorten.
Direct contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.