Stel je vraag 

Cloud Contact Center van Evolve IP

Optimale organisatie van uw klantcontact

Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld. Hierdoor wordt het overbodig om per kanaal een aparte tool te gebruiken en zijn rapportages over alle live contact kanalen in een enkel systeem beschikbaar.

Eenvoudige integratie met uw CRM- of ERP-pakket

Cloud Contact Center van Evolve IP maakt het mogelijk dat uw medewerkers contacten over meerdere kanalen tegelijk afhandelt. Door een eenvoudige integratie met uw bestaande CRM- of ERP-pakket bent u in staat om elk contact snel, persoonlijk en volgens klantwens af te handelen.

De afhandeltijd van gesprekken kunt u tot wel 20% verkorten.

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan Bezoek onze website

085 - 130 16 69 Contact