Stel uw vraag Tender selectie advies 

Omnichannel klantcontact software

Evolve IP, Partner in klantcontact

Bezoek website

Omnichannel klantcontact software uit de cloud

Overtref de verwachtingen van uw klant

Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.

Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.

Geen dure investeringen, altijd up-to-date

Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.

Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud

Cloud Contact Center van Evolve IP

Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.

Bekijk meer

Self service software van Evolve IP

Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.

Bekijk meer

SaaS telefonie van Evolve IP

Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.

Bekijk meer

Nieuws van Evolve IP

Whitepaper Onderscheid uw Omnichannel Strategie

Is uw contact center voorbereid op de verandering naar een omnichannel klantervaring? In deze whitepaper krijgt u 8 tips om uw callcenter beter te optimaliseren. Download 'm hier. 

Bekijk meer

Whitepaper: De belangrijkste KPI's voor uw contact center

In deze whitepaper leest u alles over performance management KPI's in contact centers, welke gegevens u wilt meten, op welke KPI’s u wilt sturen en welke inzichten u hieruit haalt. 

Bekijk meer

Gratis webinar over omnichannel klantcontact

Welke mogelijkheden biedt omnichannel klantcontact? U ziet het in de webinar van Consultant Patrick Martinus van Evolve IP. Donwload de recording hier.

Bekijk meer

De 6 stappen naar omnichannel klantcontact

Uw organisatie wil een perfecte customer experience, flexibele processen en een gezonde business case. Lees hier hoe u dit kunt bereiken in 6 simpele stappen.

Bekijk meer

5 tips om de kosten van uw contact center te verlagen

Contact centers onderhouden contact met klanten via telefonie, e-mail, internet en social media. Lees hier dé vijf tips om de kosten van het contact center te verlagen.

Bekijk meer

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *