Omnichannel klantcontact software uit de cloud
Overtref de verwachtingen van uw klant
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer zij contact heeft met uw organisatie. En als u uw klant (her)kent kunt u haar verwachting overtreffen. Met de omnichannel klantcontact software van Evolve IP stelt u uw gehele organisatie in staat om een omnichannel klantervaring te bieden. U kunt uw serviceniveau afstemmen op de klant en het maximale rendement halen uit ieder contact. Ongeacht waar of hoe dit plaatsvindt, in het contact center, op kantoor, in een filiaal of onderweg, via de telefoon, e-mail of chat, op uw initiatief of dat van uw klant.
Een goed gesprek begint al voor de telefoon overgaat.
Geen dure investeringen, altijd up-to-date
Met Cloud Contact Center van Evolve IP hoeft u zelf niet te investeren in hardware en software. Ook hoeft u niet nu al te beslissen wat u de komende 5 jaar nodig denkt te hebben. Bij Evolve IP kunt u starten met de functionaliteit die u vandaag nodig heeft. Vervolgens groeien wij met u mee.
Slimme bereikbaarheidsoplossingen uit de cloud
Cloud Contact Center van Evolve IP
Evolve IP biedt met haar Cloud Contact Center platform een krachtige omnichannel klantcontact oplossing. Met de agent interface kan elke vorm van klantcontact worden afgehandeld.
Bekijk meerSelf service software van Evolve IP
Evolve IP biedt u met slimme IVR software en klantherkenning de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten.
Bekijk meerSaaS telefonie van Evolve IP
Direct besparen op uw telefoniekosten? Met SaaS telefonie van Evolve IP bespaart u direct op uw gesprekstarieven. Want u betaalt alleen voor wat u gebruikt.
Bekijk meerNieuws van Evolve IP
Zo laat u in 3 stappen callcenter-agents succesvol thuiswerken
Zet de eerste 3 belangrijkste stappen om uw callcenter agents succesvol vanuit huis te laten werken, geheel veilig en binnen budget.
Download whitepaperWhitepaper: De 8 belangrijkste KPI's voor uw contact center op afstand
Veel bedrijven en consumenten zitten met vragen. Maar hoe managet u het contact center terwijl het grootste deel van uw personeel thuiswerkt?
Download whitepaperBellen met Microsoft Teams: PABX-integratie
Door telefonie toe te voegen aan Teams bespaart u kosten en bent u optimaal bereikbaar. Ontdek de 10 essentiële functies en haal het maximale uit Microsoft Teams.
Bekijk meerHoe ondersteunt uw organisatie veilig én productief thuiswerken?
Uw collega’s, vrienden en klanten werken op dit moment vanuit huis. Dit hoeft echter niet te betekenen zij hun werk minder goed kunnen doen. Krijg inzicht om dit optimaal te optimaliseren!
Download E-bookWhitepaper: voorspellend klantcontact
Met behulp van deze checklist kunt u bepalen in hoeverre uw contact center klaar is om klantcontact te voorspellen.
Download whitepaperDirect contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.