Stel je vraag Tender selectie advies 

Zo laat u in 3 stappen callcenter-agents succesvol thuiswerken

Thuiswerken heeft sinds de coronacrisis definitief zijn vlucht genomen en is nu niet meer weg te denken. Uit onderzoek van Capterra blijkt dat twee derde van de werknemers wereldwijd wil blijven thuiswerken. En waar veel organisaties voorheen nog barrières zagen, zien ze nu ook de voordelen in onder meer een hogere productiviteit.

Ontdek hoe klantcontact thuis net zo goed werkt als op kantoor. Download het whitepaper en zet de eerste 3 belangrijkste stappen om uw agents succesvol vanuit huis te laten werken, geheel veilig en binnen budget.

Download hier vrijblijvend het whitepaper

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *