Klantcontact self service software van Evolve IP
Slimme IVR-diensten
Wilt u de klanttevredenheid verhogen en ook nog besparen op uw klantcontact? Evolve IP biedt met slimme klantcontact self service software de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten. Met Cloud Contact Center van Evolve IP beschikt u over alle benodigde functionaliteiten voor een onderscheidende klantbeleving.
Verwachtingen overtreffen met klantherkenning
Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer hij of zij contact heeft met uw organisatie. Als u uw klant (her)kent kunt u met deze informatie zijn of haar verwachting overtreffen.
Voorkom gesprekken met self service en krijg meer tevreden klanten.
Voordelen van self service software
- Direct de juiste medewerker aan de lijn
- Differentiëren op klantwaarde
- Automatisch bellen, sms'en en e-mailen
- Bel-me-niet pakket
- Bespaar tot 90% op klantcontact
Direct contact
Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.
Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.