Stel uw vraag Tender selectie advies 

Omnichannel klantcontact software

Evolve IP, Partner in klantcontact

Bekijk meer

Klantcontact self service software van Evolve IP

Slimme IVR-diensten

Wilt u de klanttevredenheid verhogen en ook nog besparen op uw klantcontact? Evolve IP biedt met slimme klantcontact self service software de mogelijkheid onnodige gesprekken te voorkomen en tijd over te houden voor echt waardevolle contacten. Met Cloud Contact Center van Evolve IP beschikt u over alle benodigde functionaliteiten voor een onderscheidende klantbeleving.

Verwachtingen overtreffen met klantherkenning

Iedere klant wil het gevoel hebben herkend en gekend te worden wanneer hij of zij contact heeft met uw organisatie. Als u uw klant (her)kent kunt u met deze informatie zijn of haar verwachting overtreffen.

Voorkom gesprekken met self service en krijg meer tevreden klanten.

Voordelen van self service software

  • Direct de juiste medewerker aan de lijn
  • Differentiëren op klantwaarde
  • Automatisch bellen, sms'en en e-mailen
  • Bel-me-niet pakket
  • Bespaar tot 90% op klantcontact

Meer over self service in klantcontact

Vraag een demo aan

Direct contact

Omnichannel klantcontact software uit de cloud waarmee u de verwachtingen van uw klanten gaat overtreffen.

Tijd voor een goed gesprek?
Bel 088 - 428 31 11 of stuur een e-mail.

Vraag een demo aan

Bezoek onze website

Vraag het aan Evolve IP, De GespreksPartner in klantcontact

Aanhef *