Content Guru brengt nieuw pakket storm LITE naar kleinere contactcenters
De beste cloud contactcentersoftware voor MKB
Content Guru, de toonaangevende leverancier van ondernemingsgerichte cloudoplossingen voor het verbeteren van de customer experience, heeft de lancering aangekondigd van storm® LITETM, een nieuw eenvoudig functiepakket waarmee midden- en kleinbedrijf op een rendabele manier de overstap naar de cloud kunnen maken.
storm LITE levert alles wat organisaties met minder dan 200 seats nodig hebben om direct een contactcenter in de cloud op te zetten, aangedreven door dezelfde technologie als de volledige storm-oplossing. De storm LITE-bundel is gericht op ultrasnelle configuratie vanuit een selfserviceportal en biedt onder meer simpele vaste prijzen per seat en per kanaal en een indrukwekkende SLA van 99,99% beschikbaarheid. storm LITE is schaalbaar en kan worden uitgebreid naar een volledige storm-oplossing als er extra functies nodig zijn, wat betekent dat het meegroeit met een organisatie naarmate de behoeften toenemen.
Martin Taylor, plaatsvervangend CEO en medeoprichter van Content Guru, verklaarde: “Met veel genoegen lanceren we storm LITE als onze kosteneffectieve optie voor kleinere bedrijven. Door deze organisaties bij hun klantgerichte activiteiten de mogelijkheid te geven gebruik te maken van de meest geavanceerde cloudtechnologie voor klantcontact, kunnen ze de concurrentie voorblijven en sneller uitbreiden. Dankzij storm LITE zal Content Guru in 2022 nog meer nieuwe klanten verwelkomen en de betrokkenheid en beleving van klanten op nog meer plekken over de hele wereld transformeren. storm LITE is een oplossing die zich aanpast aan de steeds veranderende behoeften van organisaties en een einde maakt aan de technologische impasses die cloudoplossingen voor contactcenters op instapniveau tot nu toe met zich meebrachten.”
Bekijk meer

Over Content Guru
Als marktleider op het gebied van communicatietechnologie vanuit de cloud levert Content Guru oplossingen voor customer engagement en customer experience aan honderden grote organisaties over de hele wereld.
Content Guru’s omnichannel oplossing storm® biedt vrijwel onbeperkte schaalbaarheid vanuit de cloud, ongeëvenaarde integratiemogelijkheden en toonaangevende AI. Content Guru zorgt ervoor dat contactcenters en hubs voor customer engagement naadloos aansluiten op de behoeften van elke klant. storm wordt gebruikt door publieke en private organisaties in Europa, de VS en Azië-Pacific, in sectoren variërend van financiële dienstverlening en gezondheidszorg tot overheidsinstanties en nutsvoorzieningen. Klanten die voor hun missiekritische dienstverlening gebruik maken van storm zijn onder meer Sodexo, NHS England, Stedin en G4S.